maanantai 16. helmikuuta 2015

Terveisiä vuodelta 2012

ei vittu,kyllä kauhulla muistelen sitä aikaa kun vedin ihan hulluna pirii ja essoi putkeen reilu puol vuotta. päivittäin. ihme että oon hengissä. mä kestin ne,diileri ei. R.I.P. se meno oli sellasta että ei ihmekkään kun nään vieläkin kaiken maailman naamoja seinillä,tauluissa ym..

ensinnäkin se piri. se oli niin priimaa,sitä ei tarvinnu kun ihan snadi murunen vetää ja olot oli huikeet. jo 0.2 ois ollu överikamaa. ja se crystal metamfetamiini,huh huh.. ihan hulluu settii. puhtaampaa pirii ei varmasti ollu liikkeellä näillä main. ja ne essot. aivan helvetin kovia,suoraan labrasta tulleita. niitä kun rännitti niin kyllä pelotti. aivan eri luokkaa kun aiemmin vetämäni,ne eiemmat uskalti kokonaisina vetääkin,näitä ei.

ekalla kerralla joku vaisto varotti ja mä ehotin että ottaa vaan yks neljäsosan ja kattoo mitä tapahtuu. ja alko tapahtuu. siitä meni niin kuutamolle että huh huh. alko seinät valuu,palloja pomppii ja muuta mukavaa. makasin vaa sohvalla ja tuijotin seinii ja kattoi ja näin miä ihmeellisempii asioi. pari kaverii ei uskonu varotuksii ja vetivät kokonaisena ja sekosivat niistä. niitä essoja tuli vaikka minkälaisia ja värisiä. mut yks niis oli samaa,ne oli aina ihan vitun kovia.

katukaupassa oli liikeellä timantteja,toiselta nimeltään armaneja,eikä ne ollu läheskään niin kovia kun tältä diileriltä ostetut timantit. siinä itekin sen eron huomas. kerran kävi hullusti kun en ollu tarpeeks tarkka. eka vedin yks neljäsosan euroo (ekstaasii sekin siis,ei rahaa,mut vihree väriltään),se kolahti kyllä,mut ois voinu enempikin sanoo. seuraavilla vedoilla päätin että otan puolikkaan. sepä olikin dollari(ei rahaa sekään,vaan vihree esso). se oli vittumainen kurssinvaihto. en huomannu eroo kun vasta vedettyä sen. sillon meni yli. olin kaverin luona ja tuijootin peloissani ympärilleni. mua pelotti ihan vitusti. nimittäin se että kuolenko mä. ja ihan kaikki muukin pelotti. kaveit kysy monesti oonko kunnossa,oli olin. mä en ees uskaltanu ajaa polkupyörällä sillon.

sit mä monesti aina juoksin yhtäkkii kaverin asunnosta ulos kauhuissani kun näin sen kämpän ihan veressä ja joka paikas oli ihmisen ruumiin osia. mä skitsoilin kaikkii salaliittoteorioita ja olin varma että mut yritetään tappaa. sit mä myös vaan tanssin,tanssin ja tanssin. makasin myös vaa lattialla ja tunsin miten olin osa musiikkii,mä elin sitä musiikkii. mä itkin,mä nauroin,raivosin,sekosin.. sit kun alko mennä touhu liian oudoks ni oli pakko nukkuu pari yötä ja jatkaa taas. kaveritkin oli kauhuissaan kun ne katto sitä touhua.

monesti mä itkin sitä etten jaksa. mä pelkäsin ihan vitusti jokaista piikkii. aina samaan aikaan kun vedin mäntää pohjaan mä rukoilin etten kuollis. ja silti itkien oli vaan pakko vetää se mäntä pohjaan vaikka miten pelotti että kuolenko. se oli han kamalaa. ja ihan vitun hullua. yli puol vuotta tuota kesti. onneks oon hengissä. diilerille kävi pikkusen ikävämmin. siltä pysähty sydän. vittu että hajottiin kun tuli puhelu että se on kuollu. ja siitä kun ei ois uskonu että se menee kuolemaan. se oli myös kaveri,ja aina kun kaveri kuolee se on niin rankka paikka. sitä pysähtyy miettimään että onko ite seuraava. toivottavasti selviin hengissä tästä kaikesta kuiville.

essojakin niin paljon vähätellään. oikeesti ne on ihan vitun vaarallisii,mun mielest jopa vaarallisempaa kun piri. kun ei niistä ikinä tiedä että mitä ne ees ylipäätään on,kuinka vahvoja ja samaa merkkii oleva samasta setistä tullu voi olla vaikutukseltaan ihan erilainen kun se toinen samanlainen. (mun päihdepolityöntekijäkään ei tienny tätä). ja kun niihin vielä sekotetaan muita huumeita niin ei voi ikinä tietää mitä vetää. voi vaan arvella. ja jo se 1 vitun nappi voi tappaa. kannattaa siis miettii kahteen kertaan että ottaako vai ei.

5 kommenttia:

  1. siis luojan kiitos et eksyin tänne sun blogiis... ite käytän reilusti alkoholia ja satunnaisesti jotai muut mitä sattuu tielle mut riippuvainen en oo ku vaa röökist, mutta, essoi en oo ikinä ees kokeillu. mut mul on siis aina ollu joku iha ihme tarve et haluun testaa essoi, no onneks mul ei oo ollu varaa niihi kosk tän tekstin perusteel en ehk haluukkaa testaa.... emmä tiiä, tää saattaa kuulostaa tosi tyhmältä ja lapselliselt. mut kiitti kuitenki täst tulin ehk vähä järkiini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä juttu että teksti herätti. Älä missään nimessä kokeile mitään aineita! Vaikka ilmatteeks tarjottas niin ällä ota. Se on vaan keino koukuttaa sut. Sulla on jo alkoholin kanssa ongelmia, koita pysyä vahvana ja yritä vähentää juomista jos vaan pystyt. Tsemppaan sua, pysy vahvana äläkä koskaan luovuta!

      Poista
  2. Jos haluat valistaa ja varoittaa ihmisiä huumeista niin laita edes faktat kuntoon. Mdma on erittäin turvallista oikein käytettynä. Turvallisempaa ja vähemmän haitallista aivoille kuin alkoholi. Käytössä pitää vaan olla väliä vähintään kuukausi että aivojen serotiini reseptorit ehtii palautua sekä pitää joku järki määrissä. Myöskin esso nappien testaamin mdma pitoisiksi on mahdollista testerillä jolloin tietää mitä ottaa. Päuhteidenkäytön ei tarvitse olla vaarallista jos ei siitä itse sellaista tee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastasin näköjään väärälle kentälle,mutta edellinen kommentti on tarkoitettu nimenomaan sinulle!

      Poista
  3. Vittu mikä apina taasihme porukkaa täällä oikeesti! "Päihteiden käytön ei tarvitse olla vaarallista jos ei siitä itse sellaista tee"??!just tollasten palikoiden takia monien nuorten mielenkiinto herää ihan sama mihin päihteeseen ja jos paska tuuri käy voi jo sen yhdenkin kerran jlk käydä huonosti.sulla itelles taitaa olla iso ongelma huumeiden kanssa et menee Jennan hyvässä mielessä tarkoitetut varoitukset huumeita kohtaan noin saatanan tunteisiin!missä sun laisia sikiää oikeesti häpeä!

    VastaaPoista