perjantai 13. helmikuuta 2015

Ajatuksia

On kyllä mukavaa kun sain yön ADHD-lääkityksen. Eka annos otettu ja vaikutus alkaa jo tuntua. Kaikki (paitsi mun mies) oli varmoja etten saa lääkitystä, siitä jopa vittuiltiin mulle mut kaikki olivat väärässä. Mä sain concertat. Kyllä oli päihdepolillakin porukka yllättyneitä. Se lääkäri oli asiallinen. Kovasti kauhisteli mun rankkaa päihdehistoriaa, mutta ymmärsi mua hyvin. Aletaan käymään joka kuukausi stadissa ADHD terapiassa. Se voi olla siistiä. Käynti kaksi 200€ mut oli Se kyllä sen arvostakin. Nyt mun ei tarvi enää ettiä aineita kadulta. Kaikki tulee apteekista. Tämä on hyvä koska lääkkeet on puhtaita, ei tarvi miettiä et mitähän paskaa tämäkin on. Enkä käytä lääkkeitäni väärin. Haen joka aamu subut ja concertat kiltisti. Tää on Sellanen käännekohta mun elämässä mikä ohjaa parempaan suuntaan. Ei tarvi enää rötöstellä eikä muutakaan tyhmää. Yritän nyt ottaa elämästä kiinni uudella asenteella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti