maanantai 16. helmikuuta 2015

Faktaa Hulttiotytöstä

RAKKAUS
♥ Oletko ihastunut ? - Rakastunut
♥ Oletko rakastunut ? - Olen
♥ Oletko koskaan itkenyt hänen takiaan ? - Olen 
♥ Ikävöitkö ketään ? - kaverei ja läheisii
♥ Seurusteletko ? - Kyllä 
♥ Jos et, haluaisitko ? - -
♥ Oletko koskaan seurustellut ? - Olen
♥ Oletko koskaan särkenyt sydäntä ? - Olen
♥ Onko sinun sydämesi särjetty ? - O
♥ Onko sinua koskaan jätetty tekstiviestillä ? - En muista
♥ Uskotko rakkauteen ? - Uskon

HENKINEN TUSKA
~ Oletko koskaan kärsinyt kuukausia jonkun vuoksi ? - Olen. Ex mieheni hakkas mut henkihieveriin 11 kertaa ja 2 kertaa yritti tappaa mut 3 päivän sisällä.
~ Oletko itkenyt itsesi uneen ? - Olen
~ Oletko kärsinyt niin paljon, että olisit halunnut melkein kuolla ? - Todellakin 
~ Oletko koskaan viillellyt itseäsi ? - Olen
~ Oletko syönyt lääkkeitä ? - Tälläkin hetkellä tutkalla ollaan

ITSEMURHA & KUOLEMA
○ Pelkäätkö kuolemaa ? - Kyllä 
○ Oletko nähnyt jonkun kuolevan? - Olen.
○ Oletko harkinnut itsemurhaa ? - Olen 
○ Onko joku rakkaistasi yrittänyt itsemurhaa ? - on
○ Onko joku rakkaistasi tehnyt itsemurhan ? - Liian moni
○ Oletko suunnitellut itsemurhasi ? - Olen, mutta aina on joku ehtiny pelastaa
  ELÄMÄ
► Miten menee ? - Ihan hyvin. Lisdexamfetamiinia, mmm..
► Mitä muuttaisit elämässäsi ? - Monia asioita
► Mielialasi tällä hetkellä ? - Tööt tööt

KUKA/KETÄ/KENEN/KENELLE JNE. VIIMEKSI
→ Halasit ? - Rakas 
→ Vieressä nukuit ? - Rakas 
→ Kanssa harrastit seksiä ? - Rakas 
→ Huusit ? - Tuolla kadulla huutelin aika paljonkin... Ohikulkijoille :D
→ Nauroit ? - Tänään
→ Uit ? - En muista
→ Puhuit mesessä ? - Kaverin
→ Tekstailit ? - Kaverin
→ Puhuit kasvotusten ? - Rakas 
→ Pyysit anteeksi ? - Rakas
  SINÄ
♔ millainen on itsetuntosi - Huono
♔ millainen olo sinulla on juuri nyt - Sekaisin, ihan siedettävä olo.
♔ mitä biisiä kuuntelet - En mitään

RAKKAUS
♔ uskotko rakkauteen - Uskon 
♔ haluaisitko seurustella? - Seurustelen jo
♔ oletko ihastunut - Joo joo saatana samat kysymykset koko ajan. Kuka ääliö tänkin on tehnyt?
♔ tietääkö ihastuksesi siitä - Asutaan yhes, ollaan kihloissa, niin eiköhän tuo tiedä.

MIKSI
♔ olit viimeksi surullinen - Tuli riitaa faijan akan kanssa 
♔ olet olemassa - Mutsilla ja faijalla kävi "pieni" vahinko..
♔ teet tätä testiä - En tiedä,olen ameeba
♔ taivas on sininen - Ai on vai? Miks mä nään sen punaisena???
♔ et ole ulkona - Siellä on kylmä ja minua vainotaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti