perjantai 20. helmikuuta 2015

Kuulumisia

Oon ollu jo 2kk piikittämättä. Hyvä minä. Tänään otti yks diileri yhteyttä, en vastannu. Alko vaan vituttaa. Näin viime yönä kauheita painajaisia missä viiltelin itteeni ja kaikkee. Todella ahdistavaa. Tänään tuli mun ADHD diagnoosi yheltä psykiatriselta missä se mulla diagnosoitiin kun olin 13v. Tekstissä kyllä ilmeni hyvin mun ADHD kun siinä luki niitä oireita toistuvasti. En pysty keskittyy, käytös rajatonta, päihteiden käyttöä jne.. Olin mä kyllä nuorempana aikamoinen. Miten sen nyt sanois.. Rajatapaus. Ongelmanuori. Oonhan mä kyllä vieläkin aika hulttio, mut en niin pahasti kuin nuorempana. Iän myötä oon rauhottunu ja väkivaltaisuus on jäänyt pois. Ryyppäämisen kun lopetin niin sillon loppu myös väkivallan käyttö. Onneks. Nyt mul menee kaiken kaikkiaan hyvin. Mulla on ihana parisuhde, lääkitys lähes kohdallaan ja asiat tuntuu menevän muutenkin parempaan suuntaan. En muista millon oisin ollu näin pitkään piikittämättä. Se mun piikkikoukku oli todella paha. Monta piikkiä päivässä, ihan sairasta. Onneks oon nyt pystyny olla ilman. Kiitokset siitä miehelleni joka on ollut tukena ja auttanut parhaansa mukaan. On ihanaa kun on vierellä joku joka oikeesti rakastaa ja pitää hyvänä eikä hakkaa. On ilo rakastaa häntä. Olen onnellinen hänen kanssaan.

6 kommenttia:

  1. Ihan älyttömän hienoo kuulla et oot pystyny olee piikittämättä! Ja toivotaan että tulevaisuudessakin näin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, se on hienoa! on ollu aivan mahtavaa olla ilman piikkiä :)

      Poista
  2. Miten menee..onko kaikki hyvin �� et ole koko viikonloppuna kirjoitellu..odotan uusia päivityksiä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin menee. Pidin vaan lepopäiviä viikonloppuna. jatkan bloggaamista ehdottomasti, en hylkää hyviä lukijoitani :)

      Poista
  3. Mukava lukee positiivinen päivitys, jatka samaa rataa. Olet nuori ja kaunis, sekä sulta löytyy rakas ihminen rinnalta ja olet ilmeisen hyvä käsistäsi. Niistä yksin pystyy jo ammentamaan voimaa jaksaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Jatkan samaan malliin :) Olen pysynyt vahvana ja pysyn jatkosakin.

      Poista