maanantai 16. helmikuuta 2015

Hyvin meni kaikki putkeen

Löysin vanhan tekstin vuodelta 2012. Ajattelin laittaa sen tänne.

torstaina tapahtu hirveitä asioita joista en voi ees puhuu. miks TAAS kävi näin? mikä mus on vikana?! taas se viina näytti voimansa.. vieläkin on kaikki paikat paskana. mut ei siit sen enempää.. perjantai aamuna heräsin kun kytät tuli tekee kotietsintää. ettivät huumeita ja varastettuu kamaa,mitää ei löytyny,paitsi käytettyi värkkei ja tyhjii nappiluiskoi jaklikkikuppei,eivät niitäkään takavarikoineet. sit kuulusteluihin pahoinpitelyn asianomistajana ja huumausainerikoksesta epäiltynä. joku/jotkut väittää et me myytäs kamaa tääl,paskat,mä vedän aineeni ite. sielt sit kytät vei mut sairaalaan ja turha keikka sekin oli. lekuri vaan totes jälleen kerran että "nää on niin vaikeita asioita" eikä määränny mulle mitään kipulääkkeitä vaik olin helvetillisis tuskis,pari buranaa tyrkkäs kouraan vaan ja mä sanoin että "senkö takia mun pitää kärsii näistä kivuista ilman kunnon lääkettä koska oon narkkari" ja se sano "kyllä". eilen herättiin kun vuokranantaja tuli ovelle ja toi häätölapun joka meidän piti allekirjottaa. tän kuun lopus meidän pitää olla pois tästä kämpästä. eikä tätä asiaa saa enää sovittua silleen et ois voitu jäädä. miks kaikki vittu menee näin perseelleen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti