maanantai 16. helmikuuta 2015

Hulttiotyttö ja vuokranantaja 2011

eile aamul joksu ennen 7 meijä ovikello soi ja oltii iha varmoi et kytät tulee,mut siel oliki toinen meidän vuokranantajista. ja se äijä oli ihan kännis. yritin olla mahollisimman normaali ettei se huomais et oon iha poreissa,mut voi vittu mitä kaikkee mä selitin sille :D se ihmetteli et miten mä tiedän niin paljon lääkkeistä ni mä sanoin että oon opiskellu sen takia noita lääke asioita kun aioin mennä apteekkiin duuniin :D ja se usko viel sen :DD se kysy myös et miks mä oksentelen kävelen oudosti (kävelin silleen aika kasassa kun oli nii vitun huono olo ja oksetti) ja et oonko mä syntyny vammasena. mä sit sanoin et "joo oon ihan tradolan retard ja kuljen näin ku on nii huono olo,oon kuumessa ja kuumeessa mä sit aina oksentelen paljon" se myös ihmetteli mun mustii lautaspupillei ja mä sanoin et olin edellisenä päivänä käyny jossain uudessa silmien valohoidossa ja sen takia mun pupillit on niin laajat. se sano siihen et "kaikenlaisii hoitokeinoja sitä keksitäänkin" :D siinä kun se ryyppäs ja jutteli mun kaa mä samalla vaivihkaa piilottelin piikkei mitä oli näkyvillä. se myös kerto kuinka tiukkapiponen sen vaimo (meidän vuokranantaja sekin) on ja sitä se todellakin on kun se on käyny välil tos oven takana mäkättämäs meille. sanoin sille et "kyllähän se vaimos aika tulinen persoona on..." sit se yhes vaihees kysy multa et miks oon hänelle niin mukava. mä sanoin et "oon vaan tämmönen luonteeltani ja mul on tapana kohdella niitä ihmisiä mukavasti jotka on mulle mukavii ja sit ne ihmiset ketä mulle on vittumaisii niin annan niille takas samalla mitalla" ja tommonenhan mä oonkin. mut oli ainaki hauskaa heittää kaikkee ihan ufoo settii sille :D aika outo kyl toi meidän miespuolinen vuokranantaja on ku kännis tulee kyläilee vuokralaistensa luona :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti