keskiviikko 11. helmikuuta 2015

Bloggaamisestani

Tykkään pitää tätä blogia nyt kun on lukijoita jotka myös keskustelee mun kanssa. Päivässä käy noin 1000 kävijää. Onko se paljon? Bloggaaminen näin rankoista asioista on vaikeaa. Tää on kuin terapiaa. Käyn täällä asioitani läpi. Olen iloinen että lukijoita on. Toivoisin lisää keskustelua aiheesta. Mulla on siihen erillinen sivu. Blogiaiheitakin otan vastaan. Pyrin vastaamaan toiveisiinne jne. Toivoisin että joku arvostelisi blogini. Haluan tietää mitä mieltä olette. Näin henkilökohtaisista asioista puhuminen ei ole helppoa.

9 kommenttia:

  1. Olen seurannut blogiasi ja kirjoittanut paljon kysymyksiä viimeaikoina. Haluan kuitenkin puhua syvällisemmin tietyistä asioista, mutta en halua että kuka tahansa keskustelumme näkee. Jos kiinnostuit, vastaa tähän kommenttiin lähettämällä oma sähköpostiosoitteesi, saatan lähestyä sinua lähiaikoina. Meillä on paljon puhuttavaa.

    VastaaPoista
  2. No mä ainakin tykkään tästä blogista koska tää on rehellinen, aito ja erilainen. Ei aina jaksa sellasta " elämä on ihanaa" luetteloa. Arvostan että puhut vaikeista ja rankoista asioista.

    VastaaPoista
  3. Mielenkiintoinen blogi, oon nyt seurannut tätä hetken. Ootko koskaan harkinnut muuttoa muualle? Uskoisin että samoissa huumepiireissä(varsinkin jos kaikki kaverit käyttää) pyöriminen estää sua parantumisessa. Uusi ympäristö ja uudet ihmiset vois edesauttaa kuiville pääsemistä. Huomasin tekstejäsi lukiessani että romantisoit aikalailla alamaailman elämää, huumeidenkäyttöä ja väkivaltatekoja. Voin toki olla väärässäkin, mutta teksteistäsi välittyy noiden asioiden ihannoiminen. Jos näin on, onko mahdollista irtautua tavoista joita ihailee jollain tasolla? Toki selkeästi tiedostat tuollaisen elämäntavan vaaratkin, mutta näyttäö siltä ettet ole ihan tosissasi lopettamassa huumeidenkäyttöä. Jokatapauksessa voimia sinulle, ja jatka ihmeessä bloggaamista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ihannoi niitä,vaan Se on mun elämää. Olen laittanut välit poikki entisiin kavereihin.

      Poista
  4. Olisi mukavaa jos tekisit jonkun videotervehdyksen :) Olisi mukavaa saada ns. kasvot blogille, vaikka kuviasi onkin jo täällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin tuota video bloggaamista ja tulin siihen tulokseen että aion sitä kokeilla! :)

      Poista
  5. joo videoterveyhdys ois ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin tuota video bloggaamista ja tulin siihen tulokseen että aion sitä kokeilla! :)

      Poista