torstai 19. helmikuuta 2015

Kysely

Osa 1 - Esittele itsesi ja elämäsi noin suurinpiirtein

Olen Jenna, 26v narkomaani ja yritän päästä kuiville. Asun yhdessä mieheni kanssa ja mulla on ADHD, masennus, päihdeongelma ja liuta muita dignooseja. Olen siis hullu.

Osa 2 – Eka rakkaus

11-vuotiaana rakastuin amfetamiiniin. Se oli todellista rakkautta heti ensikerrasta lähtien.

Osa 3 – Minun vanhempani


Faija rakastaa ja on ollu paras isä mitä voi olla. Mutsia mun elämä ei kiinnosta. Ei se ainakaan pidä yhteyttä. Faijani kanssa ollaan läheiset.

Osa 4 – Tätä olen syönyt tänään

Lääkkeitä.

Osa 5 – Parasta musiikkia

Black metal

Osa 6 – Minun päiväni

Koostuu lääkkeistä jotka luokitellaan huumeiksi, rakkaan kanssa olemisesta ja taistelua päihteitä vastaan.

Osa 7 – Paras ystäväni

Oma rakas mieheni

Osa 8 – Kouluaikani

Oli lintsaamista ja narkkaamista sekä rajua koulukiusaamista minua kohtaan.

Osa 9 – Uskoni

On mulle helvetin tärkeä asia.

Osa 10 – Rakastan

Omaa rakasta ja isääni + muut läheiset

Osa 11 – Sisarukset

Ei ole.

Osa 12 – Käsilaukussani

On liikaa tavaraa joka on muka tärkeää.

Osa 13 – Tällä viikolla

Olen ollut aika kiltti.

Osa 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?

Mustat vaatteet.

Osa 15 – Unelmani

Päästä irti aineista ja elää hyvä pitkä elämä.

Osa 16 – Eka suudelmani

Joskus päiväkodissa kai?

Osa 17 – Mieleisin muistoni

Hyvät hetket.

Osa 18 – Mieleisin syntymäpäiväni

Ne jotka saan kokea tämän elämän aikana.

Osa 19 – Kaduttaa

Että aloin narkkaamaan ja monet muut asiat,mut tehtyä ei saa tekemättömäks.

Osa 20 – Tässä kuussa

Aion pysyy hengissä.

Osa 21 – Ikimuistoinen tapahtuma

Ekat vedot.

Osa 22 – Paras muisto viime kesältä

Olin tipahtanu rannalle lyrica päissäni

Osa 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin

Subu, piri ja oma rakas.

Osa 24 – Tämä saa minut itkemään

Vierotusoireet, läheisen menettäminen, ikävät asiat, menneisyys...

Osa 25 – Jos saisin toivoa mitä vain

 Toivoisin että pääsisin irti ja saisin ihmisarvoisen kohtelun elämäntyylistäni huolimatta.

Osa 26 – Pelkään

Itseäni.

Osa 27 – Suosikkipaikkani

Rakkaan rinnalla makaaminen.

Osa 28 – Ikävöin

Kuolleita ystäviä ja monia muita asioita.

Osa 29 – Tähän pyrin

Elämä ilman aineita.

Osa 30 – Soittolistallani

Ei mitään.

Osa 31 – Viimeinen hetki josta haluan tässä kertoa.

Kun mä kuolen, kuka tulee mun mottubailuhin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti