perjantai 6. helmikuuta 2015

Kuulumisia

Kotona on menny ihan hyvin. Ollaan laitettu uutta kotia niin siks vähän kesti tää kirjottelu. Olen syönyt dexamfetamiinia,sulattanut subut ja poltellu vähän piövee. ei sen kummempaa. 12.2 aika ADHD asiantuntijalle, neuromentalisti lääkärille. Toivottavasti saan ADHD lääkityksen. En nyt oo narkkaillu hiortveemmin. Oon vaan laittanu kämppää kauniiks ja ollu rakkaani lähellä. En aio enää käyttää ongelma asteella. Tilanne on hyvin hallinnassa. Dexut on mulle lääke mikä pitää mut toimintakykyisenä, samoin subu. Pilvee nyt ei ois tarvinnu polttaa mut juhlia piti. Tiedän että tuotin pienen pettymyksen, anteeks. Mut yritän nyt vaan olla ilman katukamaa. En sitä kuitenkaan itseltäni kiellä, koska sillon mä käyttäsin koko ajan. Kun vaan antaa asian olla ja keskittyy tähän hetkeen niin tilanne on hyvä. Syön lääkkeeni ja elän hyvää elämää rakkaani kanssa. En pidä enää yhteyttä nistikavereihin etten päätyis huonoille teille. Ei oo helppoo mut kyl tää tästä.

3 kommenttia:

  1. keksit uuden sanan :D "neuromentalisti"!

    hyvin kuulostaa menevän täältä katsottuna. pysy vahvana & kondiksessa!

    VastaaPoista
  2. Hassua, kun mä itse pidän kaikista lievimpänä ja vähiten pahana tota pilvee sun listassa :D Mutta tietty kaikista paras ois olla ihan ilman mitään päihteitä. Ja ilman sokereita ja keinotekoisia aineita ja muoviastioita, koska joku on keksinyt, että kaikki maailman asiat on epäterveellisiä ja pahasta ja aiheuttaa tyyliin syöpää. LOL :D

    Mutta yritä pysyä kohtuullisissa annoksissa ja mahdollisuuksien mukaan pienentää niitä ihan ihan pikkuhiljaa! Oikein hyvää jatkoa!

    VastaaPoista