maanantai 16. helmikuuta 2015

Huumetestit

Mä käyn joka viikko huumeseulassa. Pari vuotta sitten kun kävin seuloissa mulla oli 10 aineesta 9 positiivisia. Aikamoinen värisuora. Nykyään mulla on näkynyt vain bentsot, subu, amfetamiini ja kannabis. Bentsot, subu ja amfetamiini saa näkyä minulla koska mulla on niihin reseptit. Alussa seulojen antaminen oli vaikeaa kun hoitaja katsoi vieressä. Nykyään se on tosi helppoa koska olen niin tottunut. Huumeseuloilla seurataan että onko mulla oheiskäyttöä. Koska olen subu korvaushoidossa joudun käymään seuloissa joka viikko. Se on aikamoinen pallo jalassa. Siis subu ja seuloissa juokseminen. Subut joudun hakemaan joka ikinen päivä sairaalalta kävellen n.3km suuntaansa. Se on rankkaa. Joka päivä sama juttu, aikamoinen pallo jalassa. Mut ymmärrän kyllä noi jokaviikkoiset seulat. Eihän korvaushoidon aikana sais oheiskäyttää, mutta se onkin hyvin yleistä. Seuloissa on hyvin vaikea kusettaa. Itse en ole koskaan kusettanut seuloissa. En tiedä miten sen voisi tehdä, jotkut siinäkin onnistuu. En koe että mun tarviis kusettaa, haluan olla rehellinen. Käyn siis kiltisti seuloissa joka viikko.

1 kommentti:

  1. ei, se ei ole yleistä että on oheiskäyttöä jos oikeasti haluaa päästä tuosta huume helvetistä pois.. sinä et ole vain valmis luopumaan aineista ja elämäntavastasi

    VastaaPoista