perjantai 14. marraskuuta 2014

Tää päivä on menny ihan hyvin. - kankea aamu. Heräsin jo ennen kuutta sohvalta - olin tipahtanu kädet dataamisasennossa sohvalle kun olin niin väsynyt. Kulta laitto mut siit parempaan asentoon ja peitteli mut. Aamul sit oli kauhee olo,ahisti ja flunssan oireet oli voimakkaat,ääntäkään ei meinannu lähtee sit yhtään. Menin sit kullan viereen,nukuin vissii vartin ja herättiin sit molemmat. Lähettiin hakee mökiltä mun tavaroita ja käytiin subusulatukses. Tein pienen rikoksenkin,ajoin autolla ilman korttia. Pientä mulle,suurta maailmalle. Ja nyt varmaan mietitte että narkkari ratissa,ei olin vesiselvä ja mieheni pienessä humalassa koska joi vodkaa. Mä en tykkää alkoholista. Juon korkeintaa juon lonkeroo ja sitäkin harvoin. Pitää nimittäin aamusin puhaltaa nollat että saa subua. Käytiin hanipöön porukoilla ja juttelin niiden kaa uskon asioista ja Se keskustelu avarsi suuresti. Olen uskossa ja kaipasin apua. Kerroin myös rankasta huumetaustastani ja silti ne vaikutti hyväksyvän mut mikä on hyvä asia. Oon tosi suorapuheinen kuten ootte varmaan huomanneet. En hae huomiota vaan olen tällainen luontteeltani. Oon ehkä jopa liian suorapuheinen joskus. Hulttiotyttö haluaa silti vaan hyvää. Oon ihmetelly et miks kukaan ei kommentoi näitä julkaisuja täällä vaan vittuilevat mulle toisella keskustelufoorumilla oikein urakalla. Saa mulle vittuilla täälläkin,uskaltaako kukaan?

1 kommentti:

  1. Todella mielenkiintoinen blogi!
    Pienenä pyyntönä vain, voisitko vaihtaa tekstien fonttia johonkin selkeämpään, koska silmiin sattuu tämä nykyinen fontti? Haluaisin todella lukea kaikki blogin tekstit, mutta selvisin vain tähän tekstiin asti ja nyt särkee jo päätä fontin takia! :(

    VastaaPoista