perjantai 21. marraskuuta 2014

Mun Piirtämiä Susia

 tuli tossa piirreltyä pitkästä aikaa.
 Oon aina tykänny susista.
 Mua jopa kiusattiin siks kun tykkään niistä.
 Silti rakastan niitä edelleen.
 Susi on myös mun voimaeläin.
 Kaikki kuvat ei oo täydellisiä.
 Mut en näköjään oo menettäny piirtämistaitoani.
 Irc-galleria jopa poisti mun mallista piirtämät ja yhen omasta päästä tehdyn kuvat kun ne luuli niitä netistä lisätyiks xD
En kuitenkaa oo mikään kopiokone,lisään jokaiseen kuvaan jotain omaa useimmiten.

4 kommenttia:

  1. tosi hienoja oikeesti

    VastaaPoista
  2. wau! olet tosi hyvä pirtämään! Kunpa osaisin noin hyvin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kun jaksaa harjoitella, ihminen voi oppia vaikka mitä. Se on aika paljon itsestään kiinni, jaksaako panostaa siihen asiaan, jonka haluaa oppia ja jossa haluaa tulla taitavaksi. Tekemällä oppii ja mielekäs tekeminen vie helposti mukanaan, ja siksi myös harjoittelu on hauskaa. Ja kun osaa, voi iloita siitä, et on jaksanut panostaa asiaan. :)

      Poista