keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Piirrustuksia

Tässä tulee muutama mun piirtämä kuva. Suurin osa on mallista katottu,kaikki piirretty vapaalla kädellä. Tykkään piirtää ja mul on tos yhes vihkos jokunen kesken oleva pääkallokin,pitäis nekin saada valmiiks. Kaikki aikanaan. Tästä blogista on tullu mulle tärkee ja rakas apuväline helpottaa mun tuskia ja iloja. nyt on vuorossa jokunen susi kuva.
'
 Tää on nyt sit pääkallo. Vaikka piti susi olla,mut pakko oli laittaa kun onnistu niin hyvin. Se vaan lähti kirjeessä EK (elinkautis-)vangille, mikä sinänsä harmitti kun se onnistu niin hyvin. mut saan mä ton uudestaanki piirrettyä itelleni. jokuhan vois ottaa tosta tatskanki itelleen.
 Tääkin on hyvin onnistunu ja tarkasti piirretty eka lyijäril ja sit tusseilla. tykkään ton neutraaleista väreistä ja kirkkaankeltasista silmistä.
  siinä ulvoo susi kuuta. Ei mun lemppari mut hyvin onnistunu.
  Tää oon mun lemppari ja otan tän tatuointina vasempaan olkavarteen toivottavasti mahdollisimman pian. Rakkaan kaa oli puhetta tästä et se ostas mulle tän tatskana joululahjaks. OIs kyl aivan ihana. Mul on tästä just sopivan kokoseks tulostettu kuvakin. Oli muuten helvetin vaikee piirtää tää.kaikki noi yksityiskohdat,huh huh mä olin poikki mutta tyytyväinen kun tää tuli valmiiks.
 Tän kuvan väreistä mä tykkään. Kylmät värit ja jäätävä kuu jota susi ulvoo.. mahtava.
 Ja tässä kuvassa sit taas nuo tulenvärit. oli pakko lisätä tuomaan elämää tähän kuvaan.


 Tän kuvan oon piirtäny kaverille tatuoinniks ja oli tyytyväinen. Niin minäkin.
 Tää oli työn ja tuskan takana ja lopputuloksena aika elävän näkönen susihukkanen. Kerrankin meni varjostukset ja kaikki nappiin. Tää on almost perfect.
Tän piirsin yhestä mangasta kuten kuvassa lukee. Se on tullu taistelujen kautta,menettäen paljon ja silti se seisoo siinä verissään vihaa täynnä. Piirsin tän kuvan vierotusoireissa,en kovin pahoissa mut refloissa kuitenkin. Siks koska tuo kuva kuvasti mun sen hetkistä mielentilaa. rikki sisäisesti ja ulkoisesti. Tässäpä näitä nyt oli.

2 kommenttia:

  1. sä olet tosi lahjakas piirtäjä ja susta tulis varmaan hyvä tatskaaja,älä hukkaa lahjojasi huumeisiin..toivon sun pääsevän viel tuolta pohjalta ylös. Kaikki aikanaan. T. raitis addikti/alkoholisti 30v

    VastaaPoista
  2. Oh my gosh kuinka upeita piirustuksia!
    Mun ehdoton lemppari näistä on tuo ensimmäinen susi jossa on hieman animaatio-piirteitä
    ja nuo susitribaalit! Keep up the good work.

    VastaaPoista