perjantai 7. marraskuuta 2014

Huomenta Kaikille

Oon tääl sairaalalla ja subut sulaa kielen alla. Viime yö oli vaikee,heräilin vähän väliä ja näin taas ihan ihmeellisiä unia mitkä oli todellakin outoja. En muista niitä tarkkaan enää. Huumeet pääosassa. Mä muistan ne kauheet ajat vieläkin. En pääset sängystä ylös ilman aamupiikkii. Piti aina jättää aamuks aineita että pääsis ylös sängystä. Se oli helvettiä. Muistan yhen aamun kun telkkarista tuli ohjelma missä vanhat käyttäjät kerto kuiville pääsystään ja minä etin suonta johon pistää ja samalla kuuntelin sitä juttua ja sanoin itekseni et "oudinpa minä tuolla puhumassa enkä tässä vetämässä roipetta ränniin". Itku tuli monet kerrat kun painoin mäntää pohjaan. Olin täysin aineiden orja. Onneks Tän subuhoidon myötä oon pystyny olee pitempiäkin aikoja kuivilla. Nyt viime aikoina noita retkahduksia on tullu noin kerran viikossa. Nyt tulee viikonloppuna 2viikkoo kuivilla ja kolmet puhtaat seulat oon antanu. Maanantaina nousee subuannos 18 mg jes! Hyvä tieto. Ja siitä kun oon Viel pari viikkoo selvänä niin annos nousee takas 20mg mikä on mun kokonaisannos. Ne on tiputtanu multa sitä annosta retkahduksien takia. Nyt ku, oon ollu kuivilla annos nostetaan takas 20mg pikkuhiljaa. Hyvä juttu. Ja nyt lähen kotiin virkkaamaan oviverhoo. Piu kuittaa.

1 kommentti:

  1. Jos yrität päästä aineista eroon niin miksi sinusta on hyvä juttu että annosta nostetaan?? ;o

    VastaaPoista