keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Huomenta olemattomat lukijani

Tämmöstä se oli.. Mun elinympäristö sillon kun douppasin 24/7. Onneks ei ole enää. En saanu unta viime yönä ollenkaan vaan piirtelin tribal susia ja oltiin kullan kans lähekkäin. Läheisyys tekee hyvää. Nyt ollaan molemmat tosi hyvällä mielellä,matkalla subusulatukseen. Se on tänään tuntia aikasemmin kun niil on joku koulutus siellä päihdepolilla. Siltikin vaik jouduttii lähtee aikaseen ajelee oon tosi hyvällä mielellä. Kiitos siitä rakkaalle kun sain häneltä läheisyyttä (ja vähän muutakin ;)) ja sain paijata häntä kainalossani. Oon  niin onnellinen ettei mun elämä oo enää tota kuvan mukasta värkkielämää vaan suht vapaata elämää hyvän miehen kanssa jota rakastaa. Ei tämmöstä ois osannu toivoo edes. Ja nyt mun asiat on näin hyvin. Toivottavasti tämä hyvä jatkuu eikä tulis mitään ikävyyksiä vähään aikaan. Nyt ollaankin jo keskustassa. Pitää valmistautua sulatukseen.


     Onnellinen hulttiotyttö kuittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti