perjantai 21. marraskuuta 2014

Hulttiotytön aamupäivä

Tänää en ois jaksanu nousta mut oli pakko ja meille tuli vähän kiire subusulatukseen. Onneks sitten kerettiin sinne. Käytiin kaupassa ruokaostoksilla ja sit mä virkkasin läppärin kantolaukkua ja totesin ettei lanka riitä vieläkään. Illemmalla saan lisää lankaa siihen. En malttaa odottaa et saan sen valmiiks. Makoiltiin kullan kanssa lähekkäin ja juteltiin niitä näitä. Nyt tehään Nistipastaa eli mun ite keksimää ruokaa joka alkaa olla valmista. Sit vois ottaa penet levot tai virkata. Sain vaatehuoneen käyttööni ja nyt siel on langat Ym nätissä järjestyksessä. Kaikki on kaikinpuolin hyvin. Olen onnellinen oman kullan kanssa. Vihdoinkin kun löysin hänet mulle on Tää onni suotu. Oon rypeny tarpeeks epäonnessa.

2 kommenttia:

  1. Mitä on Nistipasta? :D Mitä siihen tulee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nistipasta on spagettia, tomaattimurskaa, tonnikalaa chilillä, ruokakermaa ja juustoo. Helvetin hyvää :)

      Poista