lauantai 8. marraskuuta 2014

Ahdistavaa

Ollaan faijan kaa isovanhempien luona viettämässä isänpäivää näin etukäteen. Ihan mukavaa olla välistä muuallakin kun himassa. Mua vaan väsyttää aika helvetisti kun viime yö meni niin huonosti. Ja myöhemmin mahdollisesti nähä fuckbuddya. Miten mä jaksan panna kun väsyttää. Nii,Kyl Se jotenki menee jos ny ees nähään. Tilanteet elää. Joko tänää tai huomenna. Oon Kyl väsyny ja ahdistunu olo siitä viime yöstä. Jospa Tää tästä. Ei täällä voi levätä kun talo täynnä kakaroita jotka riehuu ja huutaa. Fuck. Ei näin väsyneenä jaksais kuunnella Tota älämölöö. Enemmänkin Se vituttaa ja ankarasti. Ihanaa olla vittuuntunut,kyllästynyt ja yliväsynyt kakaralauman keskellä. Meinaa katketa verisuoni päästä kun pinna meinaa palaa ja kunnolla. Kaikki Tää paska fiilis johtuu väsymyksestä. Mä haluan pois täältä mahd pian. Kaikki huutaa yhteen ääneen aikuiset ja lapset. Vittu tätä menoo jaksa hullukaan.

2 kommenttia:

  1. Sukujuhlat... niissä vahvempikin voi päätyä hulluuden porteille =D

    VastaaPoista
  2. Niinpä! Ei ollu räjähtäminen kaukana.kyllä mä siellä ääneen kirosin ja paljon :D

    VastaaPoista