torstai 6. marraskuuta 2014

Ajatuksia

oon tääl kuntoutusyksikössä tekemässä käsitöitä ja ajattelin pitää pienen tauon ja kirjottaa tänne ajatuksia. virkkaan nyt kaulahuivia sellasesta hapsulangasta ja virkkaan toisesta erikoislangasta sellasta röyhelön tapasta pitkää pötköö oveen roikkumaan sellaseks verhon tapaseks,vaikee selittää.. on paljon kesken olevia projekteja ja teen millon mitäkin. eilen oli hirveet ainehimot,mut selvisin niistä kun kävin nukkumaan. tänään on ihan hyvin lähtenyt päivä käyntiin. subut sulatettu ja käsitöitä tehny ihan hyvällä tahdilla. pitäs alkaa joululahjoja keksimään ja isä-ukolle virkata pipo isänpäiväks. minkähän koristeen siihen virkkaisin? pääkallo taitaa olla liian rock :D ja kukat taas naisellisia. ääh,vaikeeta. no,kattoo mitä keksin. oon nyt nähny viime aikoina paljon huumepainajaisia,viime yönäkin. ne on ihan hirveitä ja kun herää on ihan kauhee olo. ne vaan pitää kestää. vittumaisia ne vaan on. ja yhes nettipaikas mua tuomitaan ja haukutaan. olen kuulemma yhteiskunnan taakka ja alempiarvonen kuin muut,täyttä paskaa ja täysin turha. "tapa ittes,teet palveluksen" jne.. pahaltahan tommonen tuomitseminen tuntuu. vaikka oonkin narkkari (toipuva sellanen) ei se tee musta yhtään alempiarvoista kuin muut "normaalit" ihmiset. vai tekeekö? oonko mä huonompi kun muut koska olen addikti? kuka tahansa voi sortua,mutta jokainen ansaitsee ihmisarvoisen kohtelun. minäkin.

2 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin just ja oon lukenut sun tekstejä taaksepäin. Itse en ole koskaan käyttänyt oikeastaan mitään aineita, mutta tiedän hyvinkin läheltä noista kuvioista ja siitä maailmasta. Kuolemasta, pelosta, unelmista, niiden hajoamisesta, sinnikkyydestä/luovuttamisesta, menettämisestä, taistelusta.. Niin haluan vaan sanoa sulle, että sulla on ihmisarvo, olet jollekin tärkeä ja läheinen, etkä ole yhtään sen huonompi kuin muutkaan. Joiltakin osin olet ehkä myös olosuhteiden uhri, jollain lailla. Ihmiset, jotka tuomitsee kaikki narkkarit, eivät tiedä siitä maailmasta ja niistä ihmisistä yhtään mitään, eivät näe niitä ihmisiä oikeasti. Itse olen ajatellut monesti, että monet narkkarit on tavallaan niin lapsia jollain lailla, jollain lailla hyvin rikki, hyviä ihmisiä. Se maailma tekee niistä monesti pahoja. Tsemppiä sulle, muista oma arvosi ja yritä nousta ylös sieltä alamaailmasta ja elää hyvä loppuelämä. Pidä niistä hyvistä ihmisistä kiinni, jotka sua kannattelee päivästä toiseen. Ja luovu niistä, jotka yrittää viedä sua takaisin syvemmälle. Toivon sinulle hyvää :)

    VastaaPoista