perjantai 14. marraskuuta 2014

Hail Olemaattomat Lukijani

 Tässä kuvassa on Lady Domina. tässä tekstissä tulee paljon tietoa minusta. Alistaminen on kivaa. On mulla nytkin oma orja jokka tottelee todella hyvin. Ette ehkä ymmärrä tällaista "leikkiä".. Kommentoikaa nyt joku  edes jotain että sais kunnon keskustelun aikaseksi.
 Turmion Tango.. Olen paha ihminen. Hurmaan aina kaikki miehet ja mä en tunne mitään. Olen aina mieluiten yksin. Mut joskus aina iskee aika jolloin haluan nähdä ystävääni. Olen läheisyyden kipee,mut en kovin helposti päästä ketään lähelle. Vain sellaset pääsee mun lähelle jotka ovat näyttäneet  minulle ettei esim hakkais minua ja silleen. En ollut parisuhdetyyppiä kun minua hakattiin lähes jokaisessa suhtessa. Aloin sit pelätä seurustelua. Nyt kuitenkin olen lähtenyt hyvään parisuhteeseen.tultiin tutuiks melkein samantien ja päätettiin sit alkaa seurustelee. On mukavaa kun mies on vieressä ja voi harrastaa seksiä milloin vain. Olen todellakin tainnut rakastua Anttiin. Se on vaan niin ihana ja rauhallinen mies. Ei käytä päihteitä eikä tee rikoksia. Hyvä mies. Minun mies.
 mua on aina kiehtonut teräaseet ja tuliaseet. Teräaseet on ollu enempi munn fetissi kun niitä saa niin helposti. tuliaseita onkin vaikeampi saada,siksi jäänyt taka-alalle.en enää viiltele itseäni. Meinasin kuolla kun valtimo meni. 22  tikkiä.se haava tikattiin kerroksittain. sen jälkeen olen vaan pitänyt hauskaa teräaseiden kanssa,kuten kaulan hiomista,kuten myös käsien ja reisien.vetelen terällä kaulaani pitkin,se on parasta. Mulla on teräase fetissi. Jokaisella on jotain hämärää omassa elämässään,oli se sitten pelkoa tai nautintoa. Jokaisella meistä on se pimeä puoli,kuka uskaltaa tuoda esiin sen?
 Mulla on nyt uusi aika meneillään. Pysyn selvänä,olen parisuhteessa pitkästä aikaa ja koitan pitää itseni kasassa. onneks Antille voi puhua mistä vaan,se on ollut sodassa,nähnyt ja kokenut paljon. Läheisyys tuntuu ihanalta. ei olla maltettu edes nukkua yötä :D Vieläkin mennään samoilla silmillä ja jaksaa touhuta ja olla lähekkäin. mä sain tehtävän mis mun piti kertoo varhais lapsuudesta. No mä sitten kirjotin minta sivua ja käytiin se Antin kanssa ja se oli terapeuttinen kokemus. Antti kuunteli mielellään kun mä  luin sitä tekstiä ja kyseli aina jos uli jotain kysyttävää.
 Punamustat rastat hankin aikoinaan,vieläkin tallessa,klipsit vaan hajonnu enkä oo tajunnu et kaupasta saa niitä.pitää ens kuun alussa käydä hakemassa klipsit. Mulla on myös sinimustat rastat jotka modasin vihreillä ja mustilla rastoilla.niistä tuli vitun hienot mut todella painavat.
 Ja taas teräaseen kanssa.tuo puukko oli aivan vitun ihana. Mä rakastin sitä. Mulle on tullu toiseen blogiin hirveesti haukkumisia ja vittuilua. En ota siitä itseeni,ihmettelen vaan miks meitä narkkareita vihataan ja solvataan,meidät luokitellaan pohjasakaks.olen itse narkkari julkisesti koska hakun nöö¨näyttää millaista on narkomaanin elämä ja tuntemukset.teen sen siksi koska meidät lakaistan "maton alle" ja niin momi kärsii eikä uskalla puhua eikä pyytää apu.tiedän että se kynnys on helvetin iso,mut ei asekäynnin itse hain apua jo kakarana,,11-vuotiaana alotin amfetamiinin.
Tässä meikäläinen toissa kesänä  nistiretkellä ja kaveri otti kuvia. Ajatelin tuona kesänä etten näe enää seuraavaa kesää. Onneks sinnittelin ja taistelin kuolemaa vastaan. Se kuulemma voittaa aina.ei minua. Vielä. Vielä ei oo mun aika kuolla. mä elän kuolleiden kaverieni puolesta.
Taas domina tyyppinen kuva. Tykkään tyylistäni,en kuitenkaan joka päivä pukeudu korsettiin. Käytän myös ihan tavallisia vaatteita,kuten huppareita,farkkuja.. Mutta vaatteen pitää olla musta. Joskus hyvin harvoin käytän muunkin värisiä farkkuja koska ihastuin farkkuihin.
Lautaspupillit. Oon tässä kuvassa ihan vitun piripäissäni. piri eli amfetamiini laajentaa pupilleja kuten kuvasta näkyy... Se aine oli mun ensirakkaus,eka aineeni. Se viehättää mua edelleen ja samalla vihastuttaa myös aivan suunnattomasti.
Ja siinä pipkkupiu flirttailee. Tykkään vaan niin paljon goottityylistä että käytän aina mustaa,paitsi välillä farkkuja koska tykkään niistäkin. mut goottityyli voittaa farkut mennentullen. Menin ekaluokallekin mustassa metallican paidassa ja mustissa farkuissa. Kaikille selvis heti et oon "hevari" jokska ne mua alko haukkua. "susi" oli toinen lempinimi. "narkkari" tuli sit myöhemmin kun aloin käyttää. tietysti jokainen noista on vaan sana,mut mua ne sanat satutti koska niitä käytettiin ivaamiseen. Mua kiusattiin tosi rankasti ja se on yks syy sille miks aloin käyttää,suurin syy on luonteeni heikkous. Hulttiotyttö kuittaa.

3 kommenttia:

  1. voisitko tänne kirjottaa tarinan sun lapsuudesta niinkuin kirjotit sen kirjeenkin? se varmasti helpottais monia ymmärtämään sua.

    VastaaPoista
  2. Ihmiset ymmärtää jos on ymmärtääkseen. En usko että moni tajuaa kun eivät itse ole olleet samoissa kuvioissa jne... Mut jokatapauksessa pakko sanoo et aika hemaisevia kuvia :P

    VastaaPoista
  3. Hajoon sun kauneuteen! <3
    - V

    VastaaPoista