perjantai 7. marraskuuta 2014

Pipo

http://instagram.com/p/vGpSw-m6NO/

virkkasin tämmösen pipon ja ajattelin laittaa sen myyntiin. Kun itellä on jo semmonen ppipo mua menee lisko (näkyy instagram kuvissa) enkä tykkää käyttää valkosta. Siitä saa joku halukas oman pipon. On mulla myynnissä laukkuja ja huiveja,ponchoja,mattoja.. Vaikka mitä. Pitäs laittaa niistä kuvia tänne. Vittumaista vaan kun ei oo konetta,datakaapelia,enkä saa puhelimellakaan suoraan lisättyä kuvia tänne kun vaan instagramin kautta. Enkä tiedä hinnoistakaan mitään et paljon mikäkin vois maksaa. Katon mitä tarjotaan jos tarjotaan.. Mitähän sitten keksis.. Oon Kyl jo virkannu koko päivän et voisin välistä levätä tätä flunssaa pois. Tekis vaan mieli virkata jotain..

6 kommenttia:

  1. Jos sulla on Lumia niin eikös melkein kaikissa niissä ole laturissa irroitettava piuha, joka toimii myös datakaapelina? Tosin eihän se datakaapeli auta jossei oo konetta... Et oo ajatellu virkata noita juttuja myyntiin jonkin Taito-Shop käsityökeskuksen kautta, sinnehän ne ottaa käsitöitä myytäväksi ja auttaa hinnoittelemaankin ne oikein.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kun teen jotain juttuja niin oon huomannut että oman työn ja osaamisen hinnoittelu on aika helvetin vaikeeta. Sitä tulee aina joku aliarvostuksen puuska ja lupailee myydä tekemisiään ihan liian halvalla. Yksi kaverini sanoi osuvasti että omaa osaamistaan ja aikaansa pitää osata arvostaa ja pyytää siitä tarpeeksi rahaa jos sitä myy. Eihän se hullu ole joka pyytää liikaa vaan se joka maksaa... tai jotain...

      Poista
    2. Niin,täs ei oo kun pelkkä laturi.ja oon miettinyt et kävisin taito shopissa kysymässä niistä hinnoista ja myynti paikoista.kirpparikin ois Yks vaihtimoehto.mulla vaan on Sillon tammikuus Se näyttely niin ehkä sieltäkin vois löytyy ostajia..

      Poista
    3. Yhen pipon oon saanu myytyä ja Se tyyppi maksoi siitä 20€. Eikös Se oo ihan hyvä hinta?

      Poista
    4. 20€ kuulostaa piposta ihan passelilta hinnalta. Ekaks tietysti pitää miettiä paljon ne langat on maksaneet eli X£ ja sit päälle sun käyttämä aika Y€ ja sit vielä Z€ sun taidoista ja osaamisesta. Silleenhän se hinta muodostuu. Ja jos on oikein tyylikäs pipo niin ei 25€ tai 30€ varmaan ois paha sekään. Toki psykologisesti 30€ pipo vois olla 29€ pipo. Ja ainahan se hintapyyntö voi olla vähän korkeampi niin voi sitten tinkiä siitä 5€ jolloin jää ostajalle hyvä mieli kun sai alennusta =)

      Mun mielestä Taito-Shopissa ei tarvi maksaa siitä myyntipaikasta vaan ne ottaa sit vaan provikan siitä kun saavat jotain myytyä. En oo ihan 100-varma kyllä mutta tällainen käsitys mulle on jäänyt kun yksi tuttu on sinne villasukkia tehnyt myyntiin. Sun käsityöt vois hyvin tässä joulun alla tehdä kauppansa =)

      Poista