sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Muistoja

näin taas painajaista mun hakkaavasta exästä.se oli aikamoinen tapaus.hakkas mut 11 kertaa henkihieveriin.kytät sano et Se on ollu kidutusta.sitä Se olikin.kerran Se hakkaa mua kolme päivää putkeen ja toisena päivänä Se yritti tukehduttaa mut ja kolmantena päivänä Se kuristi nahkavyöllä multa tajun kankaalle.se aina hakkaa mua kun olin tajuttomana,heräsin aina sen iskuihin.se väänteli mua kaiken maailman judo otteissaan niin että meni paikat paskaks.kerran Se tönäs mut rappusista alas ja mä keksin päin patteria ja olkapää murtui.noita tapauksia riittää,kuljin meljei aina silmät mustana.kolme tai neljä vuotta sitä kesti.ja miks mä kestin sen Se oli jotain tukholna syndrooman tapaista.onneks vihdoin pääsin siitä eroon kolmisen vuotta sitten.mut vieläkin Se tulee mun painajaisiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti