keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Kuvia ja Tarinoita niistä

 Tää nyrkkirauta on oikeesti musta,mut se vaan heijastaa valoo. Tykästyin tähän ensisilmäyksellä. Ja on muuten hyvä lyödä tällä.
 Tää on mun ite piirtämä, käytin cd-levyä et sain ton täydellisen pyöreen ja sit viivotinta pentagrammin viivoihin että tulee yhtä paksuja ja suoria. Oli vaikee kuva,ei voi muuta sanoo.
 Tässä hulttiotyttö ex-miehen kidutuksen jäljiltä. Ihan perus settii eli silmää mustana ja paikat turvonneina. Pahemmankin näkösenä oon heränny sen jätkän käsittelyistä.
 Ja siinä "onnea" epäonneen. Stella nimistä lääkettä piikitin ja taas nuo värkit on unohtunu suuhun. Kerran menin junassa vessavedoilta suoraan röökikoppiin ruisku suussa, Ihmettelin vaan et miks kaikki tuijottaa.....
 Siinä pieni puuhapaketti jennalla ja ilmekin on semmonen et sitä on taidettu odottaa jokunen hetki :D
 tää löyty mun puhelimesta,oli pakko lisätä on niin siisti.
 Ja tää psykedeelinen savu kuvakin on mun luurista. Tykkään noista väreistä.
 Näköjään -09 piirretty kuva mun ei toivotusta tulevaisuudesta. Piirsin tuon silleen et ton enkelin siivet  ja hiukset kimaltelee. Alkuperänen kuva on jo kadonnut kaatopaikalle kun olin katkolla häädön aikaan sillon aikoinaan kun se tuli eikä rakas hakkaaja mieheni viittiny sit pakata mun kamoja.
 minä katkolla odottamassa lääkkeitä,lääkkeitä,lääkkeitäääääähhh
 siinä sexyhepenet päällä,oli pakko laittaa kun ostin tän kuvan aikoihin uuden alusvaatekorsetin ja verkko stay-upit. Anteeksi puolialastomuuteni,mut mä nyt vaan oon tämmönen.
Meikäläinen ja Maukka vainaa kyttäautossa. En muista mitä rötösteltiin mut kiinni jäätiin. Välillä sattuu näitä työtapaturmia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti