keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Hulttiotytön Kuulumiset

Joo mulla oli ne Treffit ja oli tosi mukavaa. Hyvin meni ja jäin vielä yökskin,sit aamulla kiirehdin bussilla keskustaan ja sairaalalle. Eilen menin yhen kaverin luokse ja meil oli tosi kivaa. Kirjotin 14 sivusen kirjeen yhelle elinkautisvangille,avasin historiaani ihan kunnolla ja pari piirrosta pääty hänelle myös. Tässä Yks : http://instagram.com/p/vR0UiVG6CZ/ saa antaa palautetta että minkälainen kuva on,ois kiva saada palautetta. Ei tullu kauheesti nukuttua mut Kyl Tän päivän jaksaa. Mulla on tänäänkin mulla in Treffit yhen toisen jätkän kanssa. Tutustuin siihen eilisiltana ja tykästyin kovasti häneen ensisilmäyksellä ja samoin hän,ainaki niin on antanu käsittää. 11-12 aikaan nähään,en malta odottaa. En ole hänestä kuullu kuin pelkkää hyvää ja asiallinen mies muutenkin. Mukava päivä tiedossa siis,en ala nukkuu kun tuntuu Nii kivalle. Kuitenki kohta tapahtuu jotain traagista ja päivä menee vituiks,toivottavasti ei. Ois ees Yks hyvä päivä niin olisin kiitollinen. Eipä täs muuta,törmäsin tääl päihdepolil mun entiseen tukihenkilöön ja nyt jutellaan tääl subusulatukses. Mä en pahemmin puhu kun liukenee subut kielen alla niin puhuminen on aika vaikeeta. Mutta eikai tässä muuta kuin hyvää päivää olemattomat lukijani! Piu on kerranki hyvällä mielellä,hulttiotyttö kuittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti