lauantai 10. lokakuuta 2015

Todellisuus vs Todellisuus

Todellisuus
       Entinen Jenna
1. Vain aineet auttaa. Muuta en tarvitse. Aineet tuo onnen.
2. Ei ole enää muuta kuin huumeet.
3. Olen yksin vaikka kuulenkin ääniä.
4. Kukaan ei ymmärrä, ei halua auttaa, musta ei välitetä, kaikki on kääntyneet mua vastaan, meneillään on joku salaliitto taas.
5. Kehenkään ei voi luottaa.
6. Olen valmis mihin vaan kunhan saan aineita.
7. Mielummin överit kuin vajarit.
8. Olen koukussa, okei, sen jo reflatkin kertoo. Mitä sit? Mun elämää tää on!
9. Mua kohdellaan kuin saastaa missä ikinä olenkin.
10. En uskalla kohdata maailmaa ilman aineita.

Todellisuus
       Nykyinen Jenna
1. Aineet ei todellakaan auta, ne TUHOAA.
2. Mulla on vihdoinkin elämä kun olen jättänyt huumeet.
3. En ole enää yksin.
4. Moni ymmärtää, moni auttaa ja välittää. Kiitos.
5. Liian harvoihin voi luottaa.
6. En tekis enää mitään typerää aineiden takia.
7. Mielummin ilman.
8. Olen koukussa, mutta tilanteeni on aivan toinen (subu korvaushoito ja ADHD lääkitys Elvanse)
9. Mua kohdellaan kuin saastaa missä ikinä olenkin.
10. Maailma on paljon antoisampi ilman aineita.


Kumpaa todellisuutta sinä kannatat?

4 kommenttia:

  1. Moi Jenna! Oon lukenut paljon sun tekstejä, ja täytyy sanoa, että niissä se muutos näkyy. Niin paljon positiivisemmin, toiveikkaammin ja jotenkin fiksummin kirjoitat nyt, kuin vielä silloin kun käytit kunnolla. Aivan upea suoritus kaiken kokemasi jälkeen että jaksat katsoa eteenpäin ja kohti huumeetonta elämää. Korvaushoito ei ole sulle enää huume ja ajan kuluessa voit päästä siitäkin eroon. Adhd-lääkitys on varmasti avuksi kaikessa. Toivon sulle parasta ja tuun pystyyn lukijana, sun jutut kiinnostavia, oot hyvä kirjottaja ja vaikutat ihanan sympaattiselta ja lämpimältä tyypiltä videoissasi. Voimia syksyyn! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Aina kun tulee positivista palautetta niin se kyllä rohkasee kummasti jatkamaan eteenpäin :)

      Poista
  2. Jälkimmäistä. Miten sulla on varaa elvaan? On niin hiton kallis. Itellä ois se 30mg, mut syystä jos toisesta ne katoilee, yleensä viemäriin...

    VastaaPoista