tiistai 6. lokakuuta 2015

2 mieltä, 1 ajatus

Tää kansa eli massa on ns. laittomien päihteiden vastaisessa kollektiivisessa joukkopsykoosissa. Ite olen lääkinnyt itteeni aineilla 14 vuotta, ja nyt olen lähes ilman.. Hyvää aikaa? No, ainakin tajusi juttuja tästä ns. normaali yhteiskunnasta ja sen ihmisistä. Bullshit! Kukaan ei tunnu tajuavan mua. Petyin vitusti. Liian korkeat odotukset kai? Oon ollut räkäinen nisti, mutta psykoosin kautta minusta tuli Äärinainen. Musta ei voi tulla mielisairasta, sillä mulla ei ole enää mieltä. Mä olen ei kukaan ei missään. Tuska, joka vuotaa. Mutta silti.. en tahtoisi olla jotain muuta, kun tämä onttous. En halua uskoa totuutta. Mutta silti mulla on kirkas mieli taas sekä pään sisällä että ulkonakin. Tekis mieli taas reissailla. Oman pään ja vähän toistenkin päiden sisällä siis. Tätä tärkeää virkaa suorittaessa olen siirtynyt pimeydestä Valoon. Valo voittaa! Mielikin on valkaistu erinäisillä kemikaaleilla vuosien varrella ja se oli hyvä juttu. Näin psykoosit ulkoa.. Sisältä päin olin ne jo kokenutkin ja ollu monta kertaa hoidettavana eri psykiatrisilla. Tosin ne hoidot on perseestä, kun piripäille annetaan vitun  antipsykootteja, jotka salpaa dopamiini tasoja. Lähde siinä sitten vittu kävelylle, sitä mennään pitkin seinä kuola poskella kun dopamiinit on nollassa jo muutenkin (kun piri on syönyt ne etukäteen, essot verottaa serotoniini tasoja samaan tapaan, mutta syövän lailla). Peittoon on kiva kääriytyä ja toivoa, että jo viimein kuolisi pois. Ehkä tämän sekavan ajattelun opetus on se, että kun pääsee kuiville ei kannata odottaa liikoja ns. normaali maailmalta ja normaali ihmisiltä. Samanlaiset pelit on käynnissä täälläkin/sielläkin, vaikka kaikki selitetään parhain päin ja verhotaan kauniisti. Mä odotin liikaa.. Mut just nyt, näppäillen tätä sormilla jotka tulevat olemaan joku päivä multaa, olen tyytyväinen. Pieni ihme.

Syntymä on lopun alkua..

Kiitos eräälle henkilölle siitä että minäkin tajusin :)

1 kommentti: