maanantai 19. lokakuuta 2015

Projektit

Huh huh! Katoin tos sähköpostit ja oli tullu pieni ylläri meikäläiselle. Mua pyydettiin lehtihaastatteluun! Innostun. Suostuin. Jännää. Musta halutaan tehä lehtijuttu, hyvin jännittävää. Pääsen kertomaan elämästäni ihan paperilla mikä jaetaan kotiin asti. Toivottavasti siitä jutusta ois hyötyä käyttäjille ja heidän läheisilleen. Siks mä siihen suostuin et voisin kertoo että siitä helvetistä voi päästä eroonkin. Tää on hyvä juttu.

Mitäs kaikkee projektia mulle onkaan tullu tän blogin myötä?
1. Mun elämästä tehdään opinnäytetyö
2. Pääsin toimittajaks Weturi lehteen
3. Musta tehdään taideteos ja videohaastattelu lyhytelokuvafestareille
4. Musta tehdään lehtihaastattelu
5. Mä pääsen huumevalistukseen
ja viimeisimpänä mut ei vähäisimpänä (vaan tärkeimpänä)
6. Olen saanut hyviä ystäviä monesta lukijasta

Tosiaan, tossa on jo monta hyvää juttua. Tärkeintä on se et moni lukija on kirjottanu mulle sähköpostia ja kertonu ongelmistaan ym ja näin sit on alkanu monta hyvää keskustelua. Musta on aina kivaa kun lukijoilta on tullu viestejä. On kiva voida auttaa ja olla tukena. Ja on kivaa kun mua on autettu ja tuettu. Arvostan sitä.

5 kommenttia:

  1. Mihin lehteen juttu tulossa?

    VastaaPoista
  2. Upeeta Jenna! Mahtavaa nähä miten sun elämä on muuttanu suuntaa näinkin lyhyessä ajassa! Jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ehdottomasti. On se mustakin hienoo huomata miten paljon paremmin nyt menee kuin ennen. Paljon myös ihmettelen sitä. Mut totta se on, ihme kyllä. En ois ikinä uskonu et pääsen näin hyvään jamaan.

      Poista