tiistai 6. lokakuuta 2015

Ruiskuroskaajat

Mua vituttaa aivan saatanasti. Vitutus on kestäny jo vuosia. Vitutuksen syy: pitkin pitäjiä heitetyt ruiskut. Miten niin moni voi olla niin idiootti et heittelee värkkejä leikkipuistoihin, yleisiin kulkuvälineisiin, puistoihin, vessoihin, kaduille, missä ikinä nyt sen piikkinsä vetääkin. Ja kun kyse ei ole mistään pikkujutusta. Yleensä ne ruiskut on kyllästetty c-hepatiitilla tai jopa hivillä. Sen vielä ymmärrän että tyyppi vaarantaa oman henkensä vetämällä roipetta räpylään, mut sitä en ymmärrä että jätetään ne vitun värkit ihmisten ilmoille ja näin vaarannetaan ulkopuolisten turvallisuus. Monet kerrat oon keränny yleisiltä paikoilta löytämäni ruiskut ja heittäny ne roskikseen. Monet kerrat oon pitäny palopuheita muille käyttäjille. Tuntuu ettei mikään auta. Aina niitä löytyy paikoista mistä niitä ei pitäs löytyä. En tajua miten joku voi olla niin vastuuton. Mitä tälle asialle vois tehdä? Miten vois saada ruiskuroskaajat tajuamaan?

2 kommenttia:

  1. En mäkään tajua tota... Muistan lapsena, just ku oltii muutettu uutee taloo, olin joku 6 vee, olin leikkimässä ulkona ja matalassa ojassa meidän talon vieressä oli ruisku. Noukin sen sieltä ja vein äitille ja kysyin että "mikä tää on, löyty ojasta".. No voit kuvitella äitin reaktion. Noh ei ollu viiminen kerta ku niitä ruiskuja oli heitelty sinne ojaan koska naapurissa/lähistöllä asu hitosti huumeiden käyttäjiä, mutta tiesin ite onneks ettei niihin saa koskea. Mutta nykyään miettii että kiva ku noita heitellään ties minne ja lapset voi olla uteliaita ja koskee niihin... Ja anteeks mut en voi sietää sitäkään jos joku mun tuttu tulee kylää ja alkaa rännittää itteää mun luona ihan pokkanaa mitää kysymättä että sopiiko. Poishan saa aina lähteä jos on pakko rännittää, mun luona sitä ei vittu tehdä. Tai sit jos mennää vessaa (ei kerrota että rännitetään) ja heitetää ne likaset ruiskut sinne mun vessan roskiksee ja kenties piilotetaa paperi palasessa se ruisku. Vittu jos vahingossa tungen käteni siihe ruiskuu. Mun luo ei yhtäkää ruiskua jätetä. Onneks on niitäki ketkä tajuaa kysyä etttä saako. Silloin tosin vastaus on ei, että voit lähteä ja tulla myöhemmin takaisinkin, mutta täällä ei rännitetä. Piste. Toisen kotia pitää kunnioittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä olen, ja mullakin on tuo periaate että meillä ei käytetä, edes salaa. Eipä täällä kyllä käy ketään käyttäjiä.. Vituttaa kyllä vähemmästäkin, mut kuten sanoit, toisten kotia on kunnioitettava. Ei sellanen ole kunnon kaveri joka ei osaa käyttäytyä toisen kotona.

      Poista