tiistai 20. lokakuuta 2015

Joku


Miten joku on voinu muka nähdä mut paikassa missä en ole koskaan ollu? Miten joku voi väittää tuntevansa mut vaikka ei ole koskaan mua nähnytkään? Miten joku voi vielä keksiä päästään asioita joita muka olen tehnyt? Pitääkö se joku minua aivan idioottina? Ihan kun en tietäis missä olen millonkin ollut, kenen kanssa ja mitä oon tehnyt. Vaikka olenkin ollu sekasin, mä kyllä muistasin jos sen jonkun väittämät jutut pitäis paikkansa, sen verran erikoisia juttuja ne oli. Se joku haluaa mustamaalata mua, enkä tajua miksi. Kyseessä on kaupunki jota en tunne, ja jossa en ole liikkunut viimeisen 10 vuoden aikana kun 3 kertaa. Ne kerrat on ollu talvella vaikka se joku puhuu selvästi kesästä. Ja se joku on muka näny mut tekemässä mitä kummallisempia asioita jotka sotii vastaan mun periaatteita. Ja kuvittelee tuntevansa mut. Paikassa jossa en ole koskaan ollutkaan! Asioita joita en ole tehnyt! Ihmettelen tätä juttua suuresti. Miksi se joku keksii tollasta? Vai onko se sekottanu mut johonkin toiseen? Mä kyllä oon sen näkönen ettei mua oikein voi sekottaa keneenkään muuhun. Se joku selvästi haluaa mustamaalata mua. Vielä noin typerillä jutuilla jotka muka on totta. Mut ei ole. Mä kyllä tiedän mikä on totta ja mikä ei, en oo vielä niin päästäni pehmenny että tollanen kusetus menis läpi. Ihmetelen vaan koko juttua. Miksi minä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti