lauantai 24. lokakuuta 2015

Elämästä

Elämästä.....
 Mitä se on?

Elämä on kova huume. (Se tappaa meidät kaikki)
 Vaikka olenkin ollut monet kerrat hyvin lähellä kuolemaa, silti sitä pelkään. Mikä siinä pelottaa? Onko se sitä kun ei tiedä mitä siitä seuraa ja miten se tapahtuu? Kipu? Pelko? 

Elämä on kuoleman odotushuone.
 Koskaan ei tiedä millon se tulee. Sitä voi vain odottaa. Ja sen odottaminenkin pelottaa. Silti ei voi kuin odottaa.

Elämä on sarja psykooseja.
 Kun todellisuus vääristyy, mieli saa uuden ulottuvuuden. Asiat tajuaa eri tavalla. Psykoosin jälkeen on uudestisyntynyt.

En ole koskaan paennut tai vihannut elämää, vaan ihmisten luomaa käsitystä siitä.
 Miten muut voi edes kuvitella tietävänsä mitä mä käyn läpi? Ei ne muut elä mun elämää. Ja silti ne kuvittelee tietävänsä jotain mun elämästä. Minä koen ne asiat, ei ne. Minä teen ne asiat, ei ne. Minä näen ne asiat, ei ne. Minä tunnen ne asiat, ei ne. Se mitä minä koen, teen, näen ja tunnen on vain minun elämäni. 

Elämä kulkee ohi, kun sitä tarkkailee yhteiskunnan kalterihäkistä. Kultaiset kalterit saavat häkki-ihmisen rauhoittumaan.
 Olenko häkki-ihminen? Kyllä. Me kaikki olemme. yhteiskunta meitä pompottaa ja vakoilee. Missään ei ole yksin, ne tietää missä sä olet, kelle soitat, missä sivuilla surffaat jne. Se on vankeutta kun ei ole omaa vapautta.

Kuinka pääsisin ulos pääni sisälle luodusta häkistä kohtaamaan Itse Elämän?
 Uskallanko edes kohdata sitä?

Elämä tappaa meitä.
 Se on elämän syvin tarkoitus. Elämä on pahuutta.

Elämä viiltää kuin veitsi.Ketäpä se ei olis viiltänyt? Kun listaa hyvät ja huonot kokemukset, huomaa että enemmän on niitä ikäviä kokemuksia. Mitä on traumat? Mä olen trauma.

Elämä on pelkkä sana, jonka sanomalla luulemme olevamme elossa.
 Toiset luulee elävänsä kun niistä lähtee meteliä. Jotkut luulee elävänsä kun ne muistetaan. Jotkut luulee elävänsä kun ne huomataan. jotkut luulee alävänsä kun ne omistaa. jotkut luulee elävänsä kun ne satuttaa.

E L Ä M Ä; viisi kirjainta ja yksi sana. So what?
 E - Epätoivoinen
L - Levoton
Ä - Älytön
M - Mieletön
Ä - Ääliömäinen

Elämä on kärsimystä. Kärsimys johtuu elämän halusta.  
 Hyvä vihje, huono ohje. 

Kiitos elämän lahjasta äiti ja isä! Kai käsitätte, että vittuilen nyt.
 Silti elämää pitää arvostaa vaikka se monesti satuttaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti