keskiviikko 4. lokakuuta 2017

Linkki ja syksyisiä kuvia

https://hulttiotytontekeleet.blogspot.fi
Tuolla on nyt pitkästä aikaa uusia tekeleitä made by meikäläinen.

Ajattelin laittaa sinne noita mun maalauksiakin, kunhan ehdin.

Voisin laittaa tähän muutaman kuvan. Aiheena on: Jenna Karjalainen ulkona.
 Pihlaja on kaunis puu. Ja Jennakin vain kaunistuu?

 Ja ulkona oli tuulinen ilma.

 Ja Jenna oli epävarma ja aralla tunnolla.

Ennen syksy oli ihmeiden aikaa, nyt syksy on epävarmuuden aikaa. Mutta silti minä hymyillen.

2 kommenttia:

  1. Vaikka tää blogi onkin nykyään aika hiljainen, halusin vaan sanoo et käyn aina kurkkimas mitä sulle kuuluu ja toivon sulle kaikkee HYVÄÄ <3

    Ansaitset kaiken hyvän mitä elämä tuo viel tullessaan! Ja halauksia niille huonommille päiville

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Pitää koittaa kirjoitella useemmin. Oon viime aikoina touhunnu ihan sikana kaikkee. Virkannut, maalannut, säveltänyt biisejä syntikalla, valokuvannut, tehny kotijuttuja, kaikkee oon tehny ja pitäis saada viel aikaiseksi laittaa tänne noita tuotoksiakin. Koitan järkätä enempi aikaa tälle blogillekin, koska te lukijat ootte mulle tärkeitä ja te ootte suuri tuki mulle. Kiitos siitä! <3

      Poista