perjantai 6. lokakuuta 2017

Kuulumisia ja asioiden käsittelyä

Moro taas pitkästä aikaa rakkaat lukijani!
On vähän kestänyt kirjotteleminen, pahoittelen. Oon touhunnu kaikenlaista viime aikoina, paljon kaikkee. Eilenkin kävin maalauskurssilla ja sain aikaiseksi 5 työtä. Kotonakin mul on tekeillä taas yks maalaus, useita virkkauksia ja oon säveltänyt uusia biisejäkin syntikalla. Pitäis vielä saada aikaiseksi laittaa noita aikaansaannoksia tännekin.
 Viime aikoina ei ole ollu niin paljon pelkojakaan kuin ennen. Välillä jotain tullu, mut kaiken kaikkiaan pelot on vähentynyt huomattavasti.
 Olen myös alkanu omaksuu positiivisempaa asennetta ja miehenikin on sen huomannut. Vaikka välillä tunnen itseni huonoks, tiedän sen etten ole huono. Sanon sen jopa ääneen. Ja se on auttanut.
 Eilen palas mieleen hyvin ikäviä muistoja. Erikoista oli, et kun mä rukouksessa kävin läpi niitä kokemuksia (seksuaalinen hyväksikäyttö) niin pystyin käsittelee niitä silleen ulkopuolisen silmin. Kyllähän siinä itku tuli, mut pystyin kuin pystyin käymään niitä läpi. Ja tajusin sen, ettei mun tarvii kokee häpeää siitä mitä mulle on tehty, vaan se häpeä kuuluu niille tekijöille. 
 Jos joku mun hyväksikäyttäjistä lukee tätä, niin HÄPEÄ ittees ja irstasta toimintaas! Mene itseesi ja mieti mitä oot tehny mulle, ja varmaan en ole ainut joka on joutunut sun seksiobjektiksi, leluksi, joka rikotaan käytön aikana ja käytön jälkeen viskataan pois kuin roska! Toistuvasti. Tollanen naisen paskamainen kohtelu on häpeällistä ja helvetillistä pahuutta. Tollasta toimintaa sietää hävetä, hemmetin kyykäärmeen sikiö! Pystytkö itsekään elämään tekojesi kanssa, vai oletko niin paatunut ettet välitä paskaakaan muusta kuin saastaisten himojesi tyydyttämisestä?

Noniin, siinäpä tuli pieni vuodatus.
Palaan taas asiaan, kun asiaa tulee ja aikaa riittää.
Hyviä vointeja teille lukijat! Kiitos tuestanne.

4 kommenttia:

  1. Kyykäärmeen sikiö ei oo huono asia, joten voisitko käyttää toista haukkumasanaa. Anteeksi, valitan varm turhasta, mut mulla menee heti tunteisiin :D Kyyt on tärkee osa Suomen luontoa ja kuuluu tänne, ihan niinkun me ja muutkin eläimet. Hyväkskäyttö asiasta muuten kiitos <3

    VastaaPoista
  2. Oot ihan oikeassa käärmeiden suhteen. Mustakin ne on kivoja. Mutta käytin tota kyykäärmeen sikiö sanaa siks, koska Raamatussa se tarkoittaa saatanan lasta.

    VastaaPoista
  3. Okei, aattelin jo, että vihaat käärmeitä yms :D Asia OK.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D en mä käärmeitä vihaa, ne on siistejä ja mielenkiintoisia otuksia. Tänne kun talvisin tulee matelija näyttely, niin miehen kanssa mennään aina kättelee sinne käärmeitä ja liskoja ym. Ne on erikoisia, yks käärme alko tanssii kun siellä laittoivat musiikkia :D se oli söpö. Ja oli siel myös albiino käärme. Tosi hienoja muitakin oli. Oon tainnukin kirjottaa tänne kun oon käyny matelija näyttelyssä.

      Poista