maanantai 27. toukokuuta 2019

Asiat alkaa helpottaa, homma on saatu haltuun


 Moro!
Viime aikoina on mennyt hyvin.
Mielenterveys alkaa palautua, kun ei ole enää jatkuvaa sietämätöntä kipua ja pystyy jopa tekemään asioita taas. Kipulääkkeestä on todella ollut apua!
Enkä ole havainnut mitään haittavaikutuksiakaan.
Olen iloinen, kun pystyn taas elämään edes vähän paremmin.


Olen kauan kaivannut pitkiä kävelylenkkejä. Viikonloppuna pystyin pitkästä aikaa kävelee noin 2 km matkan! Vähänkö Jenska on innoissaan! Olen myös pystynyt paremmin maalaamaan ja piirtämään. Kovissa luvuissa en paljoa pystynyt niitäkään tekee. Vähänkö olen iloinnut, kun olen taas voinut maalata! 
Onneksi sain avun tohon helvetilliseen kipuun! 
Apu on merkittävä.


Myös töissä käyminen on ollut helpompaa nyt kun kipu on hallinnassa. 
Samoin myös oon paremmin pystynyt käydä läheisteni luona, vaikka automatkat onkin tuskallisia. 
Kaiken kaikkiaan: mun elämä on alkanut palautua takaisin elämäksi, jota voi elää ilman sitä vangitsevaa kipua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti