lauantai 18. toukokuuta 2019

Hulttis sanoo EI

Tänään mulle tultiin tarjoaa piriä. Sanoin ei kiitos. Ei mennyt perille, joten sanoin vielä uudestaan että ei. Tyyppi ihmetteli vähän ja meni pois. Aikamoiset myyntipuheet sillä kyllä oli. :D Silti mä pystyin kieltäytyy, vielä epäröimättä!
 Eipä ole aikoihin tällaista tapahtunut, et joku tulee mulle tyrkyttää kamaa. Oli kuitenkin hyvä, kun pystyin kieltäytyy ilman ongelmia. Mulle oli vaan selvää se, että Jenna ei ota. Ei halua ottaa. Vähän yllätyin itsekin siitä, kuinka helposti se kävi. Ja vielä enemmän yllätyin, kun ei tullut edes kovia kamahimoja. Olin vaan helpottunut, kun sanoin ei. Enemmänkin mua harmitti, et ylipäätään mulle tullaan mitään tollaista ehdottaa. Luulisi jo tyyppien olevan tietoisia siitä, etten mä enää harrasta narkkaamista. Aika hyvin olenkin saanut olla rauhassa. Tää juttu tuli ihan puun takaa, ja silti pystyin heti sanoo ei. Yleensä just yllättävät tilanteet on vaarallisia, joten on ihme, että selvisin siitä noin hyvin.
 Mitä mulle on tapahtunut?
Vanha Jenna ei olisi kieltäytynyt. Vanha Jenna olisi heti sanonut kyllä. Vieläkin on riski olemassa. Joten olen varovainen. En tahdo palata siihen helvettiin. Vanha Jenna pysyköön poissa. Onneksi selvisin tosta tilanteesta. Selvisin niin hyvin, että ihmettelen itsekin asiaa ja olen iloinen. Se vaan jäi harmittaa, et mulle tullaan tyrkyttää jotain paskaa vieläkin. Ei kiitos, en tahdo pilata elämääni.


8 kommenttia:

  1. Ihana kuulla,että kieltäydyit❤️ Se on hatunnoston arvoinen asia,saat olla kiitollinen omasta valinnastasi,sitähän päihdeihmisen elämä on ja sinä valitsit oikein tällä kertaa taas,mikä ei ole itsestään selvää meille👍🏻❤️ Itse käytin ikä vuodet 14-26 kaikkea mahdollista,tosi alkuun myös mulla amfetamiini tuli kuvioihin ja lujaa..Oon aina ollut tosi villi ja oon pahoillani varma,et mulla on jonkin asteinen keskittymishäiriö tms,en vieläkään osaa olla paikoillani kauaa ja teen kokoajan jotain.. Nyt oon ollut 3v kuivilla k.hoidon avulla👍🏻😇 Oon lukenut itselleni ammatin ja olen tällä hetkellä palkkatyössä.*

    VastaaPoista
  2. *C.hepa hoidettiin juuri pois Epcluca lääkityksellä.👍🏻😇28kpl purkki sitä lääkettä maksaa vähän yli 19 000€ ja niitä vedetään 3kk annos,joka vie sen pirulaisen pois... Onko sulle kerrottu tästä jo? Mun piti itse ajaa asiaa ja muistuttaa siitä et haluan hepatiitin pois,että se kävi toteen ja kyllä helpotti asian suhteen,kun hoito siirtyi k.hoito paikasta erikoissairaanhoidon,kas kummaa..😉👍🏻 Mun ei tietenkään onneksi tarvinnut maksaa tuota 19 000€ x 3 itse, vaan HUS/veronmaksajat maksaa sen,kiitos tästä ❤️ Tarkistus verikoe kuukauden päästä,mut uskon et se on pois,koska maksalääkäri sanoi,ettei tiedä ainuttakaan,jolla lääke ei olis toiminut 👍🏻❤️
    Itseasiassa,mä olen uskossa myös tai miten se sanotaan,uskon Jumalaan ja ja luen Raamattua.😇 Tunnen myös paljon samaa sun ja mun menneessä ❤️
    Onko sulla s.postia,jonka kautta vaihtaa ajatuksia? ❤️*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun sähköposti on aivotukaani@gmail.com
      Laita vaan viestiä, niin jutellaan!😊 Mulla on tuo C-hepa parantunut, sain vähän aikaa sitten tiedon siitä verikokeissa. Hyvä homma!

      Poista
  3. *Aijoo,tuosta piristä vielä,mun on helppo nykyään kieltäytyä siitä,ennen ei olis ollut vaan vedin ja myin sitä kokoajan,ihme ettei tuomio oo tästä tullut ja järki on jotenkin vielä päässä + psyyke kasassa.. ..Vuosi sitten kokeilin kerran piriä ja voin sanoo,et ei vittu. En tykkää siitä päihtyneestä olosta sitten yhtään. Se ei ole mua ja se olo on NIIN tuttu,muttei enää turvallinen,vaan mulle tulee se kaikki paska ja ahdistus narkkiajoilta päälle...tai siis mua ei ahdista,mut se olo on sama (kun ennen oli 24/7 pireissä) kuin silloin,niin siks en tykkää siitä...se oli mikä mulla oli,kun kaikkee paskaa tapahtu. En oo enää sinut sen kanssa,en kaipaa sitä yhtään,sama esim pilven kanssa. Vaikee on taas bentsot ja heroiini,niitä mä kaipaan joskus,koska on paniikkihäiriö ja sosiaalistentilanteidenpelko (vaikkei enää niin pahana,kuin ennen ❤️) ja heroiini,no,jokainen joka sitä on kokeillut tietää mitä mä siinä kaipaan,pelkästään sitä oloa,kun kaikki tuntuu hyvältä ja sä vaan pistelyn jälkeen putoot jonnekin pehmeään...
    no,se siitä "hehkutuksesta",ei mulle tuu mielitekoja,mut jollekin voi tulla ja oon pahoillani siitä,voit vaikka poistaa tän kommentin joskus,jos tuntuu ettei oo hyvä et tää on täällä ton kohdan takia ❤️*

    VastaaPoista
  4. *mut joo,amfesta tulee mulle tosiaan sellanen fiilis,et tätä oloa en enää halua,liian tuttua ja liikaa tullut vedettyä,oon kurkkua myöten täynnä. Niinhän se menee joillain,pitää vetää sen verran,et saa OIKEESTI tarpeekseen... Joskus jopa Läheinenk on retkahtanut mun silmien alla ja kysynyt otanko.. kieltäydyin,eikä mun tehnyt mieli,ennemmin inhotti ja oksetti koko homma. Se tuntuu nykyään niin normaalilta,ettei edes halua kamaa,vaikka oikeesti oon elänyt puolet elämästäni siinä ja ollut puolet elämästäni niiden vaikutuksen alaisena..nyt se tuntuu jotenkin kaukaiselta.....Välillä tuntuu,etten mä edes muista sitä kaikkea paskaa, väkivaltaa,päihteitä,paskoja ihmissuhteita,rikoksia,hyväksikäyttöä yms. siis ei ne mun mielessä pyöri enää,enkä mä kaikkea todellakaan muista,mut yritän muistella mistä tuun ja olla kiitollinen siitä,mitä nykyään oon,koska välillä se vaan unohtuu,kun kaikki on niin hyvin. o❤️mullal myös muutama sana sanottavana k.hoito tiimistä..🙄 aijon nyt kokeilla sitä Buvidalia,eli pelkkää buprenorfiinia,joka pistetään ihon alle ja se yksi pistos kantaa viikon ajan,kun kyllästyttää tämä 2vuoden ravaaminen kerran viikossa klinikalla hakemassa lääkkeet ja joka aamun sulatus..3v hoidossa olen ollut,mut viikon kotiluvat ollut 2v.
    ...yksi aamu lähdin töihin sulattamatta (käännyin matkalla takas ja myöhästyin....), joten eipä se k.hoito lääke minun mielessä kokoajan pyöri,niin on aika kokeilla Buvidalia 👍🏻 Toivon,että se kantaa ja lopunkaiken saisin sen lääkkeen kerran kuukaudessa ja sitten ajaisin tuon hoidon alas *

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muakin harmittaa tuo jatkuva ravaaminen päihdepolilla. Silti en uskalla kokeilla sitä pistosta, mulla on tullut neulakammo kaiken sen tykittämisen jälkeen. En voi sietää enää neuloja. Mielummin mä sulatan, en vaan pysty ottaa sitä pistosta. Verikokeissa käyminenkin on yhtä helvettiä.😅

      Poista
  5. Tavoite olis,et joskus elämässä olisin täysin päihteetön ja voisin yrittää puolison kanssa lasta. Puoliso lopettaa bentso ja k.hoidon syksyllä,on jo alkanut ajaa niitä alas ja täysin omasta halusta,olen niin ylpeä hänestä ❤️
    Mut Jenna olis kiva vaihtaa kuulumisia,jos haluut ❤️ Yritän työkiireiltä muistaa tulla lukemaan,ootko vastannut minulle joskus jotain... Joka tapauksessa,kaikkea hyvää ❤️
    PS. Pahoittelen,et tämä mun juttu tuli näin monena kommenttina,mut oon kova kirjottaan ja tähän kenttään ei mahtunut koko romaani 😉

    T. 29v nainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teillä on hyvä tavoite!!😊 Pitäkää siitä kiinni, tehkää kaikkemme, että tavoitteenne toteutuu. Se ei ole mahdoton asia. Pysykää lujana ja mulle saa kirjoitella! Tuolla vähän ylempänä on mun sähköposti osoite. Tsemppiä!!😊

      Poista