torstai 4. huhtikuuta 2019

Tylsä tyyppi ikävässä tilassa

Olen lamaantunut enkä meinaa käsittää vieläkään tapahtunutta. En oikeen löydä sanojakaan. Vaikeaa on. Olen edelleen jossain ihme sumussa, surun sävyttämässä usvassa. Surun lisäksi olen havainnut että tunnen vihaa. En osaa sanoa sille syytä tai kohdetta. Ehkä se voi johtua siitä, et mun on vaikea hyväksyä tapahtunutta. Kuolemaa siis. Vaikea uskoa tätä todeksi.. Vaikka tiedän että se on totta. En jaksa oikeen mitään. En osaa oikeen esittää iloistakaan. Taidan olla aika tylsä tyyppi tällä hetkellä. Töistäkin oon joutunut lähtee kesken päivän. En haluais olla tässä tilassa. Hajoilen vaan ja taidan olla erittäin masentavaa seuraa. Ehkä on parempi lopettaa tähän.

2 kommenttia:

  1. Haluan vain sanoa, että kuulostaa siltä, että käyt läpi ihan normaalia voimakasta suruprosessia, joka vie aikansa. Eli älä turhaan hätäänny tai ota itseesi jos et kykene nyt vähään aikaan tekemään kaikkia normaaleja asioita, tai koet olevasi ikävää seuraa. Surra saa ja pitääkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos näistä sanoista! On tuntunut siltä, ettei mua ymmärretä, mutta onneksi ainakin sä ymmärrät. Tää antaa toivoa.

      Poista