lauantai 20. huhtikuuta 2019

Asioita

https://ahdasportti.blogspot.com/2019/04/mita-on-usko.html
Tuossa taas linkki uuteen tekstiin.

Kävi muuten jännä juttu.
Sain haastattelupyynnön Iltalehteen viikonloppuosioon. Jännittävää!
Yllätyin asiasta ja suostuin. Ensi viikolla on haastattelu ja ilmoittelen sitten, kun tiedän, et koska juttu ilmestyy.

Viikon päästä on hautajaiset. Olen jokseenkin päässyt pahimmasta sumusta ja alkanut käsittää asiaa selkeämmin. Ajan kanssa. Virkkasin kukkia haudalle ja samalla käsittelin asiaa. Olen siis alkanut pystyä toimimaan. Olen myös työstänyt surua maalaamalla samaa taulua uudestaan ja uudestaan. Olen myös säveltänyt uuden biisin. En tiedä liittyykö se suruun, mutta ainakin tuli uusi sävellys. Myös hautajaisissa soitan pianolla yhden mun sävellyksen läheisen muistolle. Nyt kun kirjoitan tästä, tuli ikävä ja meinaa itkettää.

Taidan olla aika herkkä tyyppi.
Todellakin olen.
En tiedä onko herkkyys siunaus vai kirous. Siinä on hyvät ja huonotkin puolensa. Ehkä se on vaan luonteenpiirre, joka on yksi olennainen ominaisuus meikäläisessä. Saan kuulla siitä usein. Joskus hyvääkin, mut useimmiten pahaa. Joskus se häiritsee jopa mua itseäni. Aistin niin herkästi ihmisten mielialoja, tuneita, ilmapiirejä... Ja jos ne on negatiivisia, ahdistun itsekin. Ja joskus mietin, johtuuko se minusta.
Yllätys!  :D
Ihme vainoharhainen reaktio. Häiritsevää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti