tiistai 30. huhtikuuta 2019

Linkki, instagram, hautajaiset ja pelko

https://ahdasportti.blogspot.com/2019/04/ateismi-on-itsepetosta.html
Siinä taas uusi teksti.

Tein uuden instagram profiilin, joka löytyy nimellä hulttiotytto. Sellaisen menin tekemään. Meninpä hyvinkin. Tein minkä tein. Nyt se on siellä. On ja pysyy. Siellä se on.

Viikonloppuna oli todella kauniit hautajaiset. Kauneimmat, jossa oon ollut. Saatettiin läheinen haudan lepoon, itkien saatettiin.. Mieheni arkkua kantoi, kaunista arkkua. Hyvästit jätettiin, kukat laitettiin haudalle, laulettiin.. Kauniit muistot jäivät, myös jäi ikävä. Muistotilaisuudessa soitin sävellykseni Rauhan kaipuun läheisen muistolle. Sen biisin löytää myös täältä blogista. Katseltiin kuvia, muisteltiin edesmennyttä. Hänellä oli hyvä ja yltäkylläinen elämä. Rauha hänen sielulleen!

 Olen viime aikoina pelännyt, et kaikki läheiset kuolee. Siis kyllähän me kaikki kuollaan, mut oon pelännyt et kaikki kuolee yllättäen, pian, kohta, heti. Eilenkin pelkäsin, kun rakas oli liikenteessä, että se on joutunut onnettomuuteen ja kuollut. Eikä ollut eka kerta. Karmeita pelkoja on ollut viime aikoina. Kuolemanpelkoa.. Erikoista on, että mä pelkään et muut kuolee, mut omaa kuolemaa en ole pelännyt. Pelkään sitä, että muut kuolee ja mä jään yksin. Joskus se on edessä kuitenkin. En vaan haluis, et kukaan kuolee. Mut kaikki kuolee, eikä sille mitään voi. Toivon vaan, ettei ihan lähiaikoina kukaan kuolisi.
 Pyskää tekin, lukijat, hengissä!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti