lauantai 31. joulukuuta 2022

Monstera Madness näyttelyn mainosjulisteita

Tässä tulee taas mainosjulisteita. Ihan ite tein! Monstera Madness näyttely lähestyy! 


Maanantaina menen ripustamaan näyttelyä. Vähänkö Jenskaa jänskättää! Olen valmistellut tauluja ja muuta taidetta näyttelyä varten, laittanut niitä ripustus kuntoon ja sain maalattua suuren maalauksen, josta tulee näyttelyn nimikkoteos. Taulun nimeksi tulee Monstera Madness. 


Nimien keksiminen teoksille on hiton hankalaa. Olen joillekin töille jo keksinyt nimet, mutta moni on vielä vailla nimeä. Olen huolissani. Saanko kaikki nimettyä ajoissa? Nähtäväksi jää. 


Ainakin olen tehnyt kaikkeni tämän näyttelyn suhteen. Olen nähnyt paljon vaivaa ja tehnyt parhaani. Mahtavat Flow -tilat ovat olleet suuri apu työhön. Ja peikonlehdet Taideluolassa ovat kannustaneet minua hiljaisella olemuksellaan. 


Saa nähdä, millaisen näyttelyn saan aikaan. Kokonaisuus on minullekin vielä kysymysmerkki. Töitä ainakin riittää! Onpahan varaa mistä valita.



Tämä postaus toimikoon Monstera Madness näyttelyn mainoksena. 2.1.2023 maanantaina alkaa näyttelyn ripustaminen ja tiistaina minulla on lehtihaastattelu näyttelytiloissa. Monstera Madness näyttely pääsee Pieksämäen lehteen! Jee! Olen aikalailla innoissani tästä. Ehkä hieman lievästi sanottuna. Ehkä ⭐into⭐ ⭐into⭐ kuvaa asiaa paremmin. 
Kaikki, jotka kykenevät, tulkaa katsomaan Hulttiotytön Monstera Madness näyttelyä! Siinä on todellakin peikonlehtiä taiteen eri muodoissa!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti