tiistai 5. maaliskuuta 2019

Huvittavat haukkujat

Katselin tossa joku aika sitten mun YouTubeen laittamia videoita. Havaitsin jotain huvittavaa: siellä ääliöt edelleen kommentoi 4v vanhoihin videoihin haukkuen mua "vitun narkki", "paska narkki", "kaikki narkit pitäis tappaa" jne jne.. näitä riittää! Vaikuttaa siltä, et nää haukkujat eivät oo havainneet, etten mä oo narkannut 4 vuoteen, tai sit ovat havainneet, mut hölmöydessään haukkuvat mua ihan vaan haukkumisen ilosta.
 Erikoista toimintaa.
 Huvittavaa.
 Voiko ihmiset olla näin hölmöjä?!
 Voi. Todellakin voi.
 Vaikka siellä onkin 4v vanhoja nistivideoita, siellä on myös vielä enemmän sellaisia videoita, joissa mulla on jo ne ajat jääneet taakse. Vitun narkkia ei ole enää. Eikö ne ole sitä huomanneet? Varmasti ovat, elleivät ole sokeita. Eihän toi niille mitään merkitse, et oon saanut elämäni kuntoon, heille on tärkeämpää haukkua sitä Vanhaa Jennaa, jota ei edes ole enää! Mut mitä siitä, pakkohan ääliöiden on päästä haukkumaan, tosiasioista välittämättä. Naurettavaa typeryyttä.
 Turhuuksien turhuutta on tuo turha haukkuminen. Ajan hukkaa. Eikö ne edes tajua, että niiden haukut tulee pikkuisen myöhässä? Ei kai silläkään ole niille väliä, kunhan vaan pääsevät laukomaan turhuuksiaan. Säälittävää. Tämmöisiä viisastelijoita löytyy YouTubesta! Ja kaikkialta nettifoorumeilta, joissa voi nimimerkin takaa huudella sellaista, mitä ei kasvotusten uskalleta sanoa. Ja tässä tapauksessa vielä huudellaan jollekin, joka on jäänyt taakse, joka on ollut menneisyyttä jo useita vuosia!
 Ei voi kuin nauraa!😂😂😂

4 kommenttia:

  1. Ei ne ehkä tiedä että oot päässy kuiville. Ne ei välttämättä oo seurannu sun elämää sen enempää. Ne ei ehkä ees tuu ajatelleeks että videot on vanhoja, tai että se narkki on nyt parantunu ja eri ihminen. Jätä siis ne omaan arvoonsa. :)

    VastaaPoista
  2. Ääliöitä on melkein kaikissa kommentoinneissa youtubessa. Emme tiedä miksi.

    Olisi kiva, jos tekisit lisää videoita ja kertoisit sun tarinaa videoiden kautta myös. ♡

    VastaaPoista
  3. Niinhän noita näyttää olevan. :D Se on varsin hupaisaa. Nolaavat vain itsensä typerillä sanoillaan.
    Mä oon miettinyt tota videoiden tekoa, ja tarvitsen siihen rohkeutta. Oon aika ujo ja arka, mutta mä yritän uskaltaa. Välillä oon jopa uskaltanut. Yritän uskaltaa jatkossakin!

    VastaaPoista