sunnuntai 3. maaliskuuta 2019

Edelleen jotain outoa meneillään bittiavaruudessa

Hemmetti.🤪
En saa vieläkään vastattua lukijoiden kommentteihin blogin puolella. En tajua, mistä on kyse.
Harmittaa!😵
Oon yrittänyt kaikkea, oon koittanut kirjautua, mut se ei blogin puolella pidä mua kirjautuneena, vaikka olen kirjautunut.😡 Oon kokeillut käyttää eri selaimia, mut ei oo sekään auttanut.🤯 Järjestelmäkin meni uusiksi puhelimessa ja tabletissa, mut ei!😠
EI AUTA VAIKKA MITÄ YRITÄN!!!🤬
HARMITTAA!!🤪🤪🤪

Viime aikoina on tullut niin ihania kommentteja, et olen mykistynyt. Yhdestäkin kommentista päätyi teksti meidän jääkaapin oveen.😊 Niin rohkaisevia, kannustavia ja motivoivia, hyvän mielen kommentteja, joista olen erittäin kiitollinen!😍
On mahtavaa huomata, etten kirjoita turhaan. Se on mulle suuri ilo, kun saan kuulla, kuinka mun teksteistä on ollut apua ja hyötyä toisille. Sekin on ollut yksi ilon aihe, kun niin moni on alusta asti kulkenut mun mukana tällä toipumisen tiellä, vaikkei toipumisesta pitänyt olla toivoakaan. Kiitos rakkaat lukijat! Kiitos kaikesta!💕💞💕

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti