tiistai 1. maaliskuuta 2016

Miten mulla menee?

Hail!
Ajattelin kertoo kuulumisia pitkästä aikaa. Sain postista eilen paketin lukijalta. Siinä oli lankoja <3, suklaata, kortti ja huulirasva. Aloin jo virkkaamaan niistä langoista laukkua. Kiitokset vielä kerran lähettäjälle :)
Perjantaina 4.3 mulla on käräjät Mikkelissä. Pahimmassa tapauksessa joudun vankilaan, mut en oikeen usko et niin käy. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Jännittäähän se ja vituttaa mut ei auta, on vaan otettava vastaan se mitä ite on saanut aikaan typeryydellään.
Nyt kun oon muutaman viikon syöny 100mg Elvansee niin oon voinu huomattavasti paremmin. Jaksaa keskittyä ja saa aikaan vaikka mitä. Mielialakin on hyvä ja tasanen. Mulla on ollu aina taipumusta masennukseen mut nyt vuoden aikana sitä ei ole ollu ja se johtuu Elvansesta. Se kohottaa mielialaa. Eikä menokaan ole pöhinävauhdikasta vaikka kyseessä on lisdexamfetamiini. Mulla on hyvin rauhallinen meininki. Paras lääke mitä oon säännöllisesti syöny.
Tässä kuussa 25. päivä oon ollu tasan vuoden kuivilla. Uskomatonta. Se mun huumeongelma oli niin pahaa laatua ja olin sen suhteen hirveen pakkomielteinenkin et olin varma etten pääse irti kun vasta haudassa, mut toisin kävi. Näköjään mahdotonkin on mahdollista. Pistojäljet on vaalentunu ja terveys alkanu parantua. Kävelen joka päivä aamulla yhteensä 6km mikä ei ois aikasemmin onnistunu mitenkään. Tuostakin jo huomaa sen et terveys on alkanu parantua.
On mahtavaa huomata et miten oon muuttunu paljon parempaan suuntaan. Niin fyysisesti kuin henkisesti. Tottakai ne hirveet kokemukset välillä pyörii päässä mut oon jo alkanu oppia elää niiden kanssa. Pelkoja on edelleen paljon mut niistäkin mä selviän (apua! sytkäri räjähtää!) jotenkin. 
Viime aikoina oon nähny hirveesti painajaisia. Joka yö. Joskus ne kertoo menneisyydestä, joskus ne on jotain mielikuvituksen tuottamaa kauhua. Monesti herään omaan huutooni yöllä. Ja monesti öisin tunnen et joku paha on aivan mun lähellä. Yhtenä iltana näin varjon joka vilahti pois heti kun huomasin sen. Se muistutti ihmistä. Pelottavaa. Sit on kuulunu vaikka mitä outoja ääniä joita ei pitäis kuulua. Kolinaa ja sellasta. Pahoja henkiä ilmeisesti. Mut mitä ne musta haluaa? Noloo myöntää mut mä pelkään niitä. Oon rukoillu paljon ja tossa olikin pari päivää kun niitä ei ollu. Viime yönä niitä sit oli taas. Tunsin niiden läsnäolon selvästi. Painukoot helvettiin!



25 kommenttia:

  1. Näytätkin kyllä jo paljon terveemmältä! Mahtavaa! Eikö sua häiritse nuo äänet ja harhojen näkemiset? Että mistä ne johtuu tms? Ite olisin varmaan ihan paniikissa moisesta. Käyhä kurkkaa mun blogia, serotoniinia.blogspot.fi
    Jaksamisia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän ne häiritsee. En tiedä mistä ne johtuu mut harhoja ne ei ole kun mun mies näkee ja kuulee samat asiat. Pelottavaa.

      Poista
  2. Voiei. Tosiaankin toivon ettet joudu vankilaan että kaikki menee hyvin. Miks joudut käräjille tai ootko tehnyt jotain?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta en jaksa tajuta. Eikö ne silloin sattuneet jutut oisi voinut käsitellä silloin? Miksi pitää vanhoja asioita käsitellä vasta nyt?

      Poista
  3. Hei Jenna! Mulla kamankäytön aikaan oli ihan joka yö unihalvauksia, joista säkin nyt kärsit! Se on kyllä niin käsittämätöntä kauhua, et oli aikoja kun en uskaltanut nukkua valot pois päältä. Päivällä sitä taas mietti et mitä mä oikeen nössöilen, kun osas realisoida sen yöllisen tilanteen, mutta yöllä ei kyllä pysty ajattelee järjellä kun se iskee päälle. Sain itseasiassa yhden varmaan kuukausi sitten, luulen että johtui pameista, joku tuli mun viereen makaamaan ja otti tiukasti kiinni o_o puistattavaa.

    VastaaPoista
  4. Voimia Jenna <3 sää alat varmaan nyt vasta psyykkisesti käsittelee unissa sun menneitä pahoja kokemuksia.mut kyllä sää pääset vielä niistä irti ja nuo menneisyyden pahat haamut katoaa.valo voittaa pimeyden aina lopulta kun antaa sen valon vaan tulla :) t. Oulun tyttö

    VastaaPoista
  5. Painajaiset on selkeä viesti siitä, että sun alitajunta koko ajan tekee töitä ja käsittelee asioita, mitä sulle on tapahtunu.

    Ootko miettiny unipäiväkirjan kirjoittamista? Merkitsisit muutamalla lauseella heti aamulla vihkoon, mitä unta näit tai edes ne asiat mitä unesta muistat? Se vois auttaa ja ehkästä painajaisia.

    VastaaPoista
  6. Seuraavan kerran kun niitä yöllä näet tai kuulet niin sano ääneen Jeesuksen Kristuksen nimessä kiusaaja häivy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon käyttäny just Tota menetelmää aina kun niitä ilmaantuu. Yleensä Se on auttanutkin mut ne tulee myöhemmin takas.

      Poista
  7. Sun elämääs liittyy niin paljon pahoja ja negatiivisia asioita että luutavasti sen takia sun elämääs häiritään alemmilta tasoilta,olet luutavasti myös herkkä ihminen. Mun eräällä kaverila on kiusana myös noita alemman tason paskiaisia,kaikki negatiivinen voimistaa niiden aktiivisuutta. Kannattaa kokeilla salvian käryttelyä siellä asunnollas. Siis ei sitä huumesalviaa vaan valkosalviaa "white sage" . Netti on pullollaan noita ohjeita.

    VastaaPoista
  8. oot niin pal terveemmän näkönen nyt! :) meinasitko joskus vielä elvansestakin päästä eroon vai ootko liian tykästyny siihen?

    VastaaPoista
  9. Totaaaaaa..Pakko kommentoida tuota Anonyymin kommenttia, jossa kirjoittaa: "meinasitko joskus vielä elvansestakin päästä eroon vai ootko liian tykästyny siihen?"

    Ei kyse ole mistään tykästymisestä, vaan siitä että sitä lääkettä on syötävä. ADHD on sairaus siinä missä vaikka epilepsiakin ja sitä nyt satutaan hoitamaan lääkkeellä. Ei kukaan kysy joltain diabeetikolta, että meinasitko insuliinipiikistä päästä eroon vai ootko liiaksi mieltynyt siihen. Sori, jos loukkaan tällä kommentilla henkilöä, joka tuon kommentin kirjoitti mutta en vaan ymmärrä miksi maailman on niin vaikea ymmärtää että mielenterveyteen liittyvät häiriöt on sairauksia siinä missä vaikkapa fyysisetkin sairaudet!!!

    Terveisin: Jatkuva lääkitys ahdistuneisuuteen

    VastaaPoista
  10. Moi. Onneksi olkoon raittiudesta :) onko teidän koti siunattu? Se voisi auttaa tuohon ongelmaan. Kodin siunauksen saa pyytämällä omasta seurakunnasta. Myös illalla voi rukoilla Jeesuksen nimen ja veren suojaa yöksi. Siunausta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan Juu puhuttu tuosta et koti Pitäis siunata. Asia on vireillä.

      Poista
  11. Kodin siunaaminen (oman seurakunnan pappi toimittaa) voisi olla avuksi. Siunausta <3

    VastaaPoista
  12. Älä lähde millekään loitsujen ja taikauskon linjalle, sieltä ei elämääsi tule muuta kuin lisää pahaa! Kuten sanoit sinua on jo auttanut se kun sanot ääneen Jeesuksen Kristuksen nimessä kiusaaja häivy! Toistat sitä aina tarvittaessa uudelleen ja uudelleen kun pahat näyt tai äänet kiusaavat. Mutta siis KAIKESTA taikauskosta pysy kaukana, sitä kautta voit luiskahtaa taas kaikkeen pahaan.

    Netissä on luotettavaa esirukouspalvelua kuten Rukousystävät, laita sellaiseen puolestasi esirukouspyyntö. Minäkin rukoilen puolestasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon rukouksista. En tietenkään ala vehtaamaan henkien kanssa, ei Tuu kuuloonkaan. Sellaset asiat pahentais vaan tilannetta. Hyvä että muistutit tästä asiasta niin muutkin tietää ettei Sellanen kannata. Ainut johon kannattaa turvata on jeesus.

      Poista
  13. Hei, anteeksi, ei liity aiheeseen mutta tarvitsen kipeästi apuasi! Minä ja elämäni rakkain henkilö piikitimme suboxone filmiä muutama päivä sitten, minulla kaikki on ok mutta miehellä on kädet ja pohkeet TODELLA turvonneet kyseisen jälkeen!!! Olen huolesta itkuinen kun mies ei suostu lääkäriin koska joutuisi myöntämään käytön, mutta en tiedä miten vaarallista tuo on enkä haluaisi pelata arpapeliä.... Hänellä ollut aikaisemmin tulppa jalassa. Kokemuksia tai tietoa? Kiitos jo etukäteen, toivon pikaista vastausta koska olen epätoivoinen :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa mennä lääkäriin ja äkkiä. Jos toi pahenee niin edessä voi olla amputaatio tai kuolema.

      Poista
  14. Moi! Löysin sun blogin tänään ja kahlasin sen melkein alusta loppuun läpi. En voi ees kuvitella kuinka raskasta sulla ajoittain on. Hieno nähdä että elämä voitttaa!

    VastaaPoista
  15. Menneisyyden paskat tulee toisinaan uniin vielä vaikka on 12v ollu kuivilla. Pitää vaan muistaa kuinka paljon paskempaa ois jos ei ois lopettanu. Kyllä se siitä pikkuhiljaa helpottaa.

    VastaaPoista
  16. Tää linkki oli ihan sattumalta auki viereisellä välilehdellä jo ennen kuin törmäsin sun blogiin pari tuntia sitten, niin laitetaan nyt. Kyllä ne demonit katoaa aikanaan kun et kutsu enempää, sanoisin. Mulla oli viime yönä varmaan elämäni ensimmäinen vetämiseen liittyvä uni missä kieltäydyin joten ihmeiden aika ei ole ohi...!

    Toi on ihan lukemisen-arvoisen-oloinen blogi muutenkin jos englanti sujuu.

    Jos päädyt virkkaamaan sitä ikonipussia niin laita toi vaikka taustalle luuppaamaan, sitä tarvitaan näköjään molemmat :D tai jotain muuta vähemmän saatanallista.

    http://www.daimonologia.org/2016/02/a-prayer-of-st-porphyrios-of-protection.html

    VastaaPoista
  17. Yritä olla pelkäämättä, ja ajattelematta niitä pahoja. Sun ajatus- ja tunne-energiasi vetää puoleensa samanlaista energiaa. Muista, että sulla on myös suojelijat, koska olet tärkeä. Ajattele enemmän kivoja, iloisia asioita, niin vedät puoleesi enemmän hyvyyttä ja valoa. Isä Meidän rukous on vahva, se auttaa.

    VastaaPoista