tiistai 8. maaliskuuta 2016

Voittaja Hulttio

Mulla oli perjantaina ne käräjät ja siellä kävi ihan hyvin. En joudu vankilaan. Jännitin sitä asiaa ihan hirveesti. Aina kun on jotain tärkeetä menoo mä jännitän ja pelkään pahinta. Ja hyvin voimakkaasti. Siltikin teen niin vaikka oon huomannu et asiat on menny aina parhain päin. Mistähän sekin johtuu?
Eilen oli Yks talvi tapahtuma ja mä voitin siellä karaoke kilpailun. En ollu laulanu aikoihin ja siltikin Se meni tosi hyvin. Rakaskin jaksoi tsempata. Mul on ollu bändi kun olin 16v. Olin laulaja-basisti. Tehtiin Lahdessa studiolla 2 biisin demo. Se soi Pieksämäen radiossakin. Se oli ehkä Yks siisteimmistä jutuista mitä oon tehny. Harmi vaan kun sitä ei oo laitettu nettiin, mut mä koitan saada laitettua sen demon tänne blogiin. Toivottavasti onnistuu, en oo mikään nero koneiden kanssa. Yritän kuitenkin ja rakas on apuna.

4 kommenttia:

  1. Minkä biisin vedit?

    VastaaPoista
  2. Mistä rikoksesta olit syytteessä, jos saa kysyä? Ilmeisesti jokin suht yksinkertainen tai sitten tunnustettu juttu, kun tuomio annettiin heti. Vaikka olikin vankilan uhka.

    Tiedän, että on yhtä helvettiä olla oikeusprosessissa, se odottaminen on pahinta. Itse menossa hoviin lähiaikoina, käräjillä tuli tälle syyttömälle turpaan, kiitos valehtelevan todistajan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa pelottavan tutulta, tiedän henkilön joka hävisi käräjillä vasta vähän aikaa sitten (oli siis syyllinen) ja syytti todistajaa valehtelijaksi, kuulemma lähiaikoina menossa hoviin... En siis kuitenkaan usko saman jutun olevan kyseessä, uskon kyllä että sä oot syytön.

      Ja tosi kiva kuulla että sulla jenna menee noin hyvin! Toivottavasti jatkossakin, tsemppiä!:)

      Poista