torstai 3. syyskuuta 2015

Mureena

Mureena murisee naapurissa, tuolla yläkerrassa. Kyllä, sen kuulee ihan selvästi. MRRRRRRR... Yritän kommunikoida naapurin mureenan kanssa. Mielelläni. En edes tiedä mikä on mureena. Minulle vaan ilmoitettiin mieleni sfääreissä että yläkerrassa murisee mureena. Miksi se murisee? Onko se vihainen? Yritän saada yhteyden naapurin mureenaan.. Murina tekee siitä vaikeaa. Onkohan mureenalla edes aivoja? Onko mulla aivot? Tuskin.

Yhteys mureenaan on saatu. Mureena sanoo että olen seonnut. Tuskin.

22 kommenttia:

  1. Nyt en tiedä onko tää joku taiteellinen proosankaltainen tekele, fläsäri menneisyydestä vai mitä ihmettä mut toivottavasti oot Jenna kunnossa!
    - V

    VastaaPoista
  2. Ootko retkahtanut taas? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo. Mulla vaan tuli hieman hassuja ajatuksia :D Eräänlaista vapaata assosiaatiota.

      Poista
  3. Öö,mitä nappeja nyt oot vedelly?? :D

    VastaaPoista
  4. Snaap :D mureena on kala, vittumaisia sellaset kalat jotka murisee

    VastaaPoista
  5. Snaaap, mureena on kala. vittumaisia sellaset kalat jotka murisee.

    VastaaPoista
  6. Mureena on kala :D Mutta olethan ihan kunnossa Jenna?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kunnossa, tuo oli sellanen mielen vapaa assosiaatio missä ei ollut mitään järkeä. Silti piti se kirjoittaa.

      Poista
  7. Kuuntele: Sallan ja Miron matka maailman ympäri - Jenna

    VastaaPoista
  8. Näin jälkikäteen kun oot kirjoittanut tän, niin mitä oot ajatellu? Ootko ollu selvänä tms.? Oon siis vain kiinnostunut tarinasta tän tekstin takana koska mitään hirveen suurta ideaahan tässä ei tunnu olevan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, olin selvänä kyllä. nyt kun ajattelen niin tuo oli tommonen ihan perus omalaatuinen ajatuskulku mitä mulle tulee aina välillä. Vapauttavaa tajunnan virtaa :)

      Poista
  9. Oon lukenut sun blogia jo pitkään tohtimatta kirjoittaa mitään kommenttia..
    Mutta nyt uskaltauduin sanomaan, että rakasta sun blogia! Sun tekstit on aina yhtä hyviä!!

    http://get-out-of-my-headd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Jaahas iskikö psykoosi..

    VastaaPoista
  11. Mistä kannattais pirii kysellä jos ei tunne ketää stadista?

    VastaaPoista
  12. Eikös mureena ole kala? Millaisella tripillä oikein olet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli aivojen tuottama mutreena-matka. Ilman päihteitä, ilman ajatusta. Eli siis aivopieru.

      Poista