torstai 10. syyskuuta 2015

Anonyymit auttajat

Tästä blogista on ollu mulle paljon apua. Lähinnä niistä lukijoista jotka on tsempanneet mua, ymmärtäneet ja kertoneet jopa omasta elämästään luottamuksellisesti sähköpostilla. Moni lukija on ottanu yhteyttä ja kertonu omasta elämästään avoimesti, ja mä oon sit vastannu suurella ilolla. On ollu niin hyviä keskusteluja ja niin hyviä tyyppejä. Arvostan kovasti sitä kun mulle kirjotetaan tänne blogiin tai sähköpostiin. Niin monista kommenteista on ollu paljon tukea ja oon saanu voimaa ja uutta toivoa jatkaa taisteluani. On myös ollu koskettavaa kuulla muiden elämäntarinoita ja vaihtaa ajatuksia luottamuksellisesti. Ilman näitä anonyymejä auttajia mun tilanne tuskin ois näinkään hyvä. Apu on ollu suuri. Kiitos teille jotka mulle kirjottelette!

9 kommenttia:

  1. Rakastan niiiin tätä blogia ja sinua ! Kirjota enemmän muistoja mitä on tullut joskus tehtyä ja niitä trippistooreja mikäli muistat.

    VastaaPoista
  2. Miksi mainostat blogiasi Crista Eskeliselle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kenelle?? En ole kyllä tietoinen kuka hän on.

      Poista
    2. Ask.fm mainostat blogias sille. Et nii..

      Poista
  3. Kiitos sinulle kun jaat meille tarinasi :-) täällä ainakin yksi innokas lukijasi ja toivon sulle paljon haleja ja iloisia ajatuksia!

    VastaaPoista
  4. Moikka, törmäsin sattumalta blogiisi. Olen itsekin ollut täysi nisti. Usean vuoden ajan pirikoukussa valvoen viikon ja sen jälkeen unta viikko ja taas samaa rataa. Nyt olen ollut kuivilla kahdeksan vuotta ilman repsahduksia,huumevelat maksettuna. Vaikeeta on välillä ollut mutta ajanmyötä helpottanut. Hirveästi tsemppiä siulle taisteluun! Ps. En löydä siun säpo osotetta mistään, eli jos haluat kirjoitella niin laita siun säpo osoite johonkin niin voin laittaa viestiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jenna.harju89@hotmail.com Laita ihmeessä viestiä niin jutellaan :)

      Poista