torstai 24. syyskuuta 2015

Hulttiotytö hormoonihirviön vankina

Tuli täs mieleen muutaman vuoden takainen juttu. Olin katkolla Järvenpäässä ja lähdin kesken pois. Yks kaveri (joka oli ihastunu muhun) sit tuli hakemaan mut ja aluks asiat meni ihan hyvin. Mut sepä ottikin mut vangiks. Se vahti mua 5 päivää 24/7. En saanu olla missään ilman sitä tyyppiä. Onneks se sentäs tarjos mulle aineita, mähän olin nyt sen muija. Mut vaikka sain kamaa, en halunnu olla sen muija. Halusin vaan pois. Se uhkaili mua ja loppuvaiheessa hakkaskin. "Onko tämä väkivaltaa?" se kysy samalla kun se löi. Oikein rakastava mies! Se oli iso mies, hormoonihirviö joka asu äitinsä kanssa. Mammanpoika. Ne on rikkaita ja äiti ostaa kaiken mitä pikku hirviö haluaa. Ja nyt pikku hirviö halus naisen. En pystyny soittaa edes apua kun koko ajan ne vahti mua. Kun se 5 päivän valvomisen jälkeen vihdoinkin nukahti, mä yöllä otin kamani ja yritin lähtee. Olin jo päässy ulos kun sen miehen äiti tuli perään ja otti mut kiinni. "ja sinähän et täältä lähde mihinkään!" se huus ja kisko mut takas sisälle. Mä anelin sitä päästämään mut ja mietin et kävisinkö päälle, mut en uskaltanu koska hormoonihirviö ois kuitenki heränny siihen meteliin ja hakannu mut sit vielä pahemmin. Enkä halunnu satuttaa vanhaa mummelia vaikka cittumainen se olikin. Jouduin sit takas sisälle. Mietin epätoivosesti vaihtoehtoja ja päätin soittaa kytät. Onneks se mies ei heränny. Istuin hiljaa sen huoneessa ja katoin että se nukkuu varmasti ja otin puhelimeni ja soitin poliisit. Kuiskasin puhelimeen tilanteen ja ne lupas tulla hakee mut. Ja tulihan ne sitten. Hormoonihirviö ei heränny onneks siihenkään, mitä ihmettelen, ja kytät jututti sen mutsia. Se käski kyttien tehä mulle ruumiintarkastuksen koska hän oli aivan varma että olin varastanu hänen poikansa huumeet. Kytätkin olivat sillä kannalla että se ois turhaa tehdä mut äiti vaati sitä ja mut tutkittiin. Mitään ei löytyny. Siinä oli äiti hyvin pettynyt kun mitään ei löytyny. Vaikka mul ois ollukin mahdollisuus viedä sen aineet, mä en sitä tehny koska se ei kuulu mun tapoihin. Kytät sit veivät mut kotiin. Jälkeenpäin hormoonihirviö väitti että oon sille velkaa yli 1000e "huolenpidosta" ja äiti on edelleenkin mulle helvetin vihanen koska soitin heidän luokseen poliisit. Siinähän on vihanen. Ite ne sen tilanteen aiheuttivat. Ja mitään keksittyä velkaa en ala maksamaan. En ole ollu näihin tyyppeihin missään tekemisissä pitkään aikaan. Jostakin tää muisto tuli mieleen. Kamala kokemus se oli kun pelolla uhattiin eikä ollu minkäänlaista yksityisyyttä. 5 päivää vankina on pitkän tuntunen aika. Pelko, väkivalta, uhkailu, tarkkailu, kontrolli.. Se oli kamalaa.

11 kommenttia:

  1. Bitch pls... Tarinat alkaa mennä yli tai siis ovat jo aikaa sitten menneet!

    VastaaPoista
  2. Jos et kestä lukee mun elämästä niin mul on yksinkertainen ratkaisu: lopeta lukeminen.

    VastaaPoista
  3. Hirveetä. Mut sä selvisit!<3

    VastaaPoista
  4. erikoista ettei tästä koskaan tullut sitten mitään poliisijuttua jos kerran näin on oikeasti käynyt....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei kai siitä tullu kun en nostanu syytettä. Kyllähän ne koitti saada mut tekee rikosilmotuksen, mut en tehny.

      Poista
  5. Tarinat kuulostaa kyllä välillä ihan keksityiltä, ettei ois vaan huumepäissään joskus kuviteltua ? Eikö poliisit vieny tätä miestä mukanaan tai kiinnostunu ees siitä että sillä on huumeita hallussa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävä kyllä ei ole keksittyjä juttuja. Miks kukaan niin tekis? Kyttiä kyllä kiinnosti, ne toivo et tekisin ilmotuksen, mut en tehny. Ja kun niitä huumeita ei löytyny (pelkästään mut tutkittiin), ei ne menneet ratsiaa tekemään koska päällimmäisenä asiana oli minun pois saaminen sieltä. Sen mutsikin puhu kytille lääkkeistä, mut huumeita ne kyllä oli. Jos oisin tehny ilmotuksen, tää tyyppi ois varmasti tehny mulle jotain vielä pahempaa.

      Poista
  6. Ei millään pahalla jotkut teistä jotka kommentoitte:ette näytä vähääkään tietävän tosta maailmasta.jos vasikoi/tekee rikosilmotuksia nii kohtelu on kovaa.voi mennä henkiki.ei kukaan kellä on itsesuojeluvaistoj ja järki pystyt tossa tilanteessa tekeen muuta kun niiinku tää tyttö teki.ja oikeesti tällasta ja paljon pahempaa tapahtuu mistä Jenna kirjottaa.Pätee ihan omat säännöt ja peli, joitten mukaan mentävä, jos menoon lähteny.eli uskon tän kirjotuksen todellaki todeksi. T.Oulun tyttö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan! Ne jotka ei tällasta elämää ole eläneet, eivät voi sitä ja sen pahuutta käsittää. Ja miks mä kirjottaisinkaan mitään bullshittii (vielä julkisesti omalla nimelläni), eihän siinä ois järkee. Itekin monesti toivon ettei monet mun kokemat asiat olis totta, mut ikävä kyllä ne on. Mut hyvä että edes joku ymmärtää :)

      Poista
  7. Mikä ihme näitä kommentoijia vaivaa? Ikään kuin jokaikinen välivallanteko keikkuisi iltapaskan etusivulla. Totuus on monesti tarua ihmeellisempää.

    Olen kyllä tietyllä tapaa iloinen että joillakin on elämässä noin hyvät puitteet, ettei rekisteröi ollenkaan mitä ympärillä tapahtuu jatkuvasti.

    Jennalle tsemppiä, kirjoituksiasi on kiva lukea kun olen itse samankaltaisessa tilanteessa, alkaa pian korvaushoito ja siitä sitten eteenpäin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä. Mut tsemppiä sulle korvaushoitoon ja pysy vahvana!!

      Poista