tiistai 29. syyskuuta 2015

Ajatuksia


Tässä oli muutaman kuukauden ajan pieni lääkärihelvetti. Onneks juttu selvis (osasyynä varmasti mun valitus) vihdoinkin. Paljon meinas paskaa tapahtua ja tapahtukin sen lääkärin sekoilujen takia, mut nyt vihdoinkin se tuli järkiinsä. Subu hoito jatkuu, Elvanse piristehoito jatkuu, elämä jatkuu. Mä oon nykyään myös toimittaja Weturi-lehdessä. Uusin numero tuli just painosta ja odotan innolla et se kolahtaa postiin. Se on eka lehti missä on meikäläisen tekstejä ja piirrustuksia. Työni on siis alkanut. Se lehti on tarkotettu huumeidenkäyttäjille ja päihdealan tyypeille. Toivottavasti mä näin voin olla avuks. Mielenkiintonen projekti tää kyllä on. Tästä bloggaamisesta on myös ollu mulle iloa. Ja apua. Saan niin paljon tukea ja ymmärrystä lukijoilta, käyn läpi vaikeitakin asioita mitä mulle on tapahtunu. Kun mä niistä kirjotan, se ei ole helppoo, mut monet lukijat on antanu mulle uusia näkökulmia asioihin ja saanu mut tajuamaan paljon. Kiitos siitä. Tuleehan niitä vittuilukommenttejakin, mut hyvin vähän. Kyllähän noilla keskustelupalstoilla mua dissataan ihan kunnolla, mut siinähän dissaavat. Se on lähinnä koomista. Jotkut ei edes usko mua. Vaikee sitä itekään on ymmärtää miten oon niin paljon paskaa kokenu. Kaikkee sitä onkin tapahtunu. Mut onneks niistä uskallan kertoa. Monesti kun käyn läpi jotain ikävää juttua, meinaan kilahtaa, joskus itken.. Mut kun se on tehty, sit helpottaa. En bloggaa siks että saisin julkisuutta, sääliä ym paskaa. Vaan siks että voin käydä asioitani läpi, oppia elämään niiden kanssa, kertoa millasta paskaa huumekoukku ja se elämäntyyli on, saada ihmiset ymmärtämään että narkkarikin on ihminen. Yllättävän moni on sen ymmärtäny. Ja yllättävää on myös se et oon saanu jopa ystäviä tän blogin kautta. Ens kuussa oon kirjottanu vuoden tätä blogia, ja paljon on ollu kävijöitä. En ois uskonu että tästä niin suosittu tulee.

4 kommenttia:

  1. Blogisi on tärkeä aiheeltaan ja voisin sanoa tätä joka hetki, olet hyvin rohkea!
    Anonyymien on helppo kiusata, huudella, väitellä ja levittää typeriä juoruja koska he luulevat saavansa siitä jotain palkintoja. He eivät tiedä, minkälaista huumemaailmassa on, minäkään en tiedä mutta sen uskon, että varmasti hyvin raskasta ja toipuminen on raskasta. Onneksi sulla on hyvä asenne, älä kadota sitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot ihan oikeessa. En välitä paskanjauhajista, siinähän läyhäävät :D Ja pidän asenteeni :)

      Poista
  2. Upea kuulla että olet päässyt toimittajaksi tuohon weturi-lehteen :) Blogisi lukemisen perusteella hyvän valinnan ovat siellä lehdessä tehneet!
    Pahan puhujat ja vittuilijat ovat vain niitä omaan elämäänsä tyytymättömiä heikkoja ihmisiä jotka kuvittelevat pönkittänsä omaa olematonta "paremmuuttaan" sillä että yrittävät lytätä toisen onnistumista. Eli paskat niistä, kateellisena katsovat vierestä toisten onnea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :) Toi lehti juttu on tosi kiva juttu ja sekin auttaa mua toipumisessa. On tekemistä ja saa ilmaista itseään. Just hyvä juttu mulle. Uus lehti tuli painosta ja se on nyt mulla. Pitää laittaa kuvia siitä tännekin :) Ja siinähän vittuilijat vittuilee, ei ne mua hajalle saa. Tekeevät itsestään vaan täysiä idiootteja.

      Poista