sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Kuulumisia

http://hulttiotytontekeleet.blogspot.fi/ <-- Kattokaa!

Laitoin tonne muutaman uuden työn. Näillä näkymin mulla on tulossa näyttelykin. Oon siitä ihan innoissani.

Muutenkin on menny ihan hyvin. Rauhallista olemista. Kyllähän noi menneisyyden haamut kummittelee aina välillä ja se vituttaa. Mulla on niiden takia ollu paljon noita alemmuuden ja huonouden tunteita. Tunnen itteni ihan hirveeks. On inhottavaa kun ne fiilikset ottaa valtaansa. Sillon yleensä iskee himotkin. Pitää päästä pakoon. Ja aina se pakokeino on ollu huumeet. Nyt tunnen olevani todella heikoilla hangilla.

14 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin muutama päivä sitten ja halusin vaan sanoo sulle Jenna että oon ihan hirveen ylpee susta ja siitä kuinka hyvin oot pärjännyt olosuhteisiin nähden. Oot kulkenut tosi pitkän ja raskaan tien joutunut kestään liian paljon. Uskon että kun oon päässyt jo näin pitkälle niin pystyt mihin vaan kun haluat! Ihan hirveesti voimia ja jaksamista sulle, oot mun ajatuksissa!
    -Iitu

    VastaaPoista
  2. Hhmm... kannattais tarttua niihin huonoihin tunteisiin ja pureskella niitä. Mietit miks ajattelet noin ja miks tunnet niin. Ja sit miten asian ratkaiset positiivisesti. Esim "exä hakkas koska olin kattonu taas vierasta kundia, olis pitäny osata olla kattomatta, vittu oon paska, oma vika kun sain turpiin." Ratkaisu: kaikki kattoo muita ihmisiä, jokin asia aina kiinnittää huomion, exä oli mustasukkanen ja hulllu, vika ei oo mussa." Sori sekava teksti, mut ehkä ymmärsit pointin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta. Tajusin kyllä mitä tarkotit. Pitää alkaa pysähtä miettii niitä ikäviäkin asioita ja fiiliksiä.

      Poista
  3. Olen selaillut sinun blogiasi jonkin aikaa. On todella inspiroivaa lukea miten olet päässyt noin pitkälle. Älä tunne itseäsi alemmaksi sillä siihen ei ole syytä. Jokainen meistä on yhtä arvokas menneisyydestä huolimatta. Se että olet ottanut jo noin monta askelta muutoksen tiellä on ihailtavaa ja saat olla itsestäsi todella ylpeä. Tsemppiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mahtavaa saada näin järkevää palautetta, kiitti :)

      Poista
  4. Tsemppiä Jenna ihan todella paljon! Nyt et luovuta, olet päässyt jo niin pitkälle! Kommentoin ekaa kertaa, koska tuli sellainen intuitiivinen huoli :( jaksa jooko taistella himoja vastaan!!
    Ymmärrän sua täysin, olen jokseenkin samassa tilanteessa sun kanssa. Taistellaan yhdessä :)
    Voimia paljon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En luovuta, nou hätä :) Älä säkään luovuta! Kuten sanoit niin taistellaan yhdessä :)

      Poista
  5. Ja mulle saa laittaa sähköpostia myös, jos tuntuu, että kaipaat ulkopuolista tukea. Kerro, niin annan s postini.
    T. Edellinen anonyymi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olis kiva jutella. t5äs mun s-posti jenna.harju89@hotmail.com

      Poista
  6. Keksi vaikka väkisin päiviisi tekemistä ja sisältöä ettet nyt vain retkahda. Olisiko sinun mahdollista mennä vaikka kuntouttavalla tuella töihin johonkin askartelu tai käsityö paikkaan missä saisit tehdä käsitöitä ja olisi käsitöistä pitävää seuraa ja kenties asiansa osaavia ohjaajiakin.saisit uutta virtaa samalla elämääsi ja saisit onnistumisen kokemuksia, jotka vahvistaisivat itsetuntoasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo oli hyvä idea! Kiitti :) Ois todella kiva päästä johonkin käsityöpaikkaan hommiin kuntouttavaan työtoimintaan. Pitää ottaa asia esille päihdepolilla.

      Poista
  7. Oot tosi vahva ja niin paljosta ja rankoista koettelemuksista selvinny että ei voi muuta kun nostaa hattua ja ottaa sun sisusta mallia. Hyvin harva selviää tohon asti tommosesta elämän pyörityksestä huolimatta. Että tsemppiä ja voimia sinne mä uskon että selviät mistä vaan ja kuinka vaikeista ajoista tahansa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Eihän tää helppoo oo ollu, mut hengissä ollaan ja siitä olen kiitollinen.

      Poista