lauantai 30. toukokuuta 2015

Toimintalistan tarkastus

Noniin nyt on aika tarkastaa miten oon onnistunu toteuttaa ton edellisen merkinnän Toimintalistaa. Toivottavasti en tuota pettymystä..

1. Olen pysynyt kuivilla.
2. En ole hajoillut.
3. Olen skitsoillut turhanpäiväisiä kuten että kuunteleeko joku mun puhelinta ja seurataanko mua..
4. Kyttä-fiilikset on pysyny poissa liikenteessä ja kotona ollessa.
5. Sorruin ritsaamaan yks eilen, PERKELE!! Tämä vituttaa!
6. Olen vältellyt kauppoja huonolla menestyksellä.
7.En ole romahtanut.
8. En ole huudellut tuijottajille (vaik ois tehny mieli).
9. Aurinkolasit ankarassa käytössä.
10. En luovuta!
11. Uskon itseeni, olen siis olemassa.
12. Vielä henki pihisee ihan hyvin rööki yskästä huolimatta.
13. Lääkkeet syöty ohjelmoinnin mukaan.
14.Subut käyty hakemassa joka aamu.
15. Ei ole ilmennyt sairaala-ilkivaltaakaan.

Paremminkin ois voinu mennä, mut pääasia että en oo sortunu kaman käyttöön. Tuo ritsaaminen mua vaan vituttaa. Miten sitä onkin niin vaikee lopettaa? Monesti pystyn taistelee himoo vastaan, mut välillä kontrolli pettää ja jotain livahtaa taskuun. Noloa. No, eipä sitä asiat hetkessä muutukaan. Parempaan suuntaan oon kaikin puolin kyllä päässy. Siitä mun täytyy kiittää mun rakasta, läheisiä, ystäviä (niitä aitoja) ja teitä lukijoita jotka tsemppaatte mua ja ootte tukena ihan niinkun muutkin :) Kiitos! On kiva aina kun on tullu kommenntteja ja pääasiassa positiivista palautetta. Moittiakin tietty saa (ja pitääkin kun siihen on aihetta) ja muutenkin sana on vapaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti