torstai 21. toukokuuta 2015

Tilannekatsaus

Mulla on menny ihan hyvin. Oon virkannu paljon. Laitoin tonne Hulttiotytön Tekeleet blogiin uusia töitäni ja ajattelin lisätä niitä taas kunhan jaksan kuvata.

Oon taistellu huumehimoja vastaan. Yks päivä oli niin pahat himot että ihan itketti ja hajosin. Mutta tästä selvitään. Lisdexamfetamiini eli Elvanse on auttanut tosi hyvin. Se on siis se mun uus ADHD lääke. Oon jaksanu touhuta ja innostua tekemään kaikenlaista. Pystyn keskittyy ja silleen. Enkä vedä niitä yli, syön ihan annokseni mukaan ne. Samoin Subut. Moni ajattelee etten mä oo kuivilla kun oon subu korvaushoidossa ja syön amfetamiini lääkkeitä. Se ei pidä paikkaansa. Mä en käytä lääkkeitäni väärin. Ne on lääkärin määräämiä ja syön ne ohjeen mukaan valvotusti. Sekö tekee musta narkkarin? Ehei, ne on lääkkeitä siinä missä muutkin. Eihän sokeritautisetkaan pärjää ilman insuliinia, esimerkiksi. Nuo lääkkeet on mulle kuin insuliini sokeritautiselle. Pystyn elämään normaalia elämää ja mun päivissä on jopa sisältöäkin. Kuten tuo virkkaaminen. Siihen olen nyt ihan hulluna.

 http://hulttiotytontekeleet.blogspot.fi/ <-- Tossa linkki tonne mun toiseen blogiin missä on noita virkkausjuttuja. Päivittelen sitä taas piakkoin. Paljon on tullu hienoja tekeleitä.

Mun mielentilakin on ollu ihan hyvä. Välillä iskee kauheet vainot ja ahdistus, mut niistäkin selviää. Tunnen vaan itseni niin huonoks.. Tunnen ettei musta ole mihinkään ja etten ole riittävän hyvä. myös menneisyyden haamut kummittelee. En voi antaa itselleni anteeks kaikkea sitä tuskaa mitä mun läheiset ovat joutuneet kestämään mun takia. Kaikki se huopli ja pelko.. Ja mun huono käytös. Mä olin nuorena tosi paha. Onneks oon rauhoittunu. Ehkä sitä oppii elämään noiden ikävienkin asioiden kanssa vielä joskus. Voimia mulla on taistella, en luovuta. Oon jo näin hyvässä alussa. EN enää palaa siihen kamahelvettiin. Se on jo niin nähty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti