tiistai 26. toukokuuta 2015

Selvät kiksit

Tänään on ollu mukava päivä. Ollaan rakkaan kanssa kaverin mökillä ja kyllä on rauhallista. Oon virkannu ja virkannu. Koin jopa yhden ahaa-elämyksen. Kattelin luontoo ja kuuntelin lintujen laulua. Ajattelin et onpas mukavaa. Ja sit tajusin etten oo vuosikausiin edes huomannu millanen sää ulkona on ja miten kaunis esim luonto on. Sit mä tajusin et mä tosiaan oon jo kuivilla kun päähän mahtuu jo muitakin ajatuksia kuin huumeet. En tosiaankaan ennen oo väluttäny vittuakaan siitä millaselta missäkin näyttää ja miltä tuntuu aivojen tuottama hyvä fiilis. Oonko mä sekoamassa vai onko "normaali" elämä tällasta että ihaillaan esim säätä? Että tuntuu hyvältä kun paistaa aurinko? Näköjään siitäkin saa kiksejä. Mä haluun lisää aurinkoo!!!!

10 kommenttia:

  1. just se vanha tylsä stoori pienistä jutuista onkin totta.. ne on parhaita. Äitinä esim. nurtsin leikkuu on tosi jees, ku voi samalla tsiigaa tyttäriä trampalla ja kuulla niiden naurun, auringon lämpö kalliolla maatessa omien ajatusten kanssa. Ja se, et voi jakaa niitä ajatuksia jonkun kanssa :) sää.. miten ihana voi harmaa sadepäiväkin olla, saa maata luvan kanssa sohvalla kun ei voi ulkoilla tai sade kasvoilla jos päättäkin mennä ulos. Ja kaunista ilmaa voi ihailla sisältäkin, jos ei kykene ulos menemään!! Linnun laulu aamuvarhain tai aamuyöllä, riippuen onko menos nukkumaan vai herännyt. Pilvet taivaalla ja tähtien tuike. Noista kun oppii nauttimaan, on jo pitkällä ihmisenä olossa :) sä oot Jenna huippu-tyttö, arvostan !! kiitti ku kirjoitat tätä blogia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kiva että blogini miellyttää. Tuo mitä kerroit on ihan totta. Tajusin sen vasta äskettäin. Vielä vuos takaperin en ois osannu edes kuvitella tällasia tunteita.

      Poista
  2. Lukiessani tuli väkisinki hymy huulille! :) Itseäni metsässä kävely ja luonnon läheisyydessä olo rauhoittaa, suosittelen kokeilemaan jos meinaa tuntuu että hajoo. Saa ajatukset muualle ikävistä asioista. :)

    VastaaPoista
  3. Kyllä, normaali elämä on juurikin tuota (: Välillä ihan normaalit asiat (esimerkiksi autossa istuminen ja ulos tuijottaminen) aiheuttaa niin ison onnellisuuden tunteen, että siihen melkein pakahtuu. "Olen olemassa, joten voin hyvin." Kuten aiempi kirjoittaja sanoi, että tuo "elämä koostuu pienistä asioista", on hyvinkin totta. Ja juuri ne pienet asiat pitää ihmiset iloisena ja järjissään.
    PS. Itse olen tällä hetkellä äärimmäisen iloinen (vaikkakin väsynyt) kun mieheni toi minulle energiajuoman töihin, kun meinaan nukahtaa näyttöpäättelle. Äärimmäisen pieni asia, mutta aiheuttaa ison onnellisuuden tunteen.

    VastaaPoista
  4. Mukava lukee että sulla menee noin hyvin nykyään! jatka samaan malliin
    ja iloitse elämästä! :)

    VastaaPoista
  5. On normaalia ja jopa suotavaa nauttia auringosta, väreistä, luonnosta ym pienistä asioista! Ja "myrskyn" jälkeen ne näkee vielä selvemmin! :)

    VastaaPoista