lauantai 21. toukokuuta 2022

Koulutettu kokemusasiantuntija

 Valmistuin keskiviikkona 18.5.2022 kokemusasiantuntijaksi. 


Tässä mun todistus. Koulutus oli todella hyödyllinen ja antoisa. Aika meni ihmeellisen nopeasti tässäkin projektissa. Oli mielenkiintoista ja mukavaa, haasteellistakin, kuitenkin erittäin hyödyllistä. Sain rohkeutta lisää puhua ihmisten edessä ja huomasin, että mun tarinalla on voimakas vaikutus. Sitä vaikutusta on vaikea sanoin kuvata, niin moninaisia tunteita ja ajatuksia se herättää. Tehtävät ja opiskelumateriaali oli kiinnostavaa ja sain niiden kautta lisää ymmärrystä itseni ja muiden suhteen. Meillä oli hyvä porukka ja mahtavat ohjaajat. Aika meni tosi nopeasti ja opin paljon uutta. Ja nyt olen valmistunut. 

Jännittävää! Saa nähdä, mitä tästä vielä kehittyy. Olen avoin mahdollisuuksille ja otan vastaan toimeksiantoja. Mielelläni lähden toimimaan kokemusasiantuntijana. Olen varma, ettei tää koulutus mennyt hukkaan. Uskon, että Hulttiosta vielä kuullaan. 

1 kommentti: